beantwoord

Nieuw rekeningnummer doorgeven aan NS

• 15 december 2019
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

wil mijn rekeningnr wijzigen

icon

Beste antwoord door Sascha NS 16 december 2019, 10:11

Goedemorgen Wim57! Welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft kan onze klantenservice dit voor je doen. We zijn telefonisch te bereiken op 030 751 51 55. Dit kan ook via Facebook, Twitter of de Live Chat. Als je een NS Flex abonnement hebt kan je het rekeningnummer zelf wijzigen via je Mijn NS omgeving. Hier kan de klantenservice je helaas niet mee helpen.

Zoals Thom aangeeft kan je het rekeningnummer ook in je Mijn NS omgeving wijzigen als je geen NS Flex abonnement hebt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Ga uw gang @wim57 

Wat betekend de topictitel: "niruw rskening nt"

Reputatie 7
Badge +3

Voor het wijzigen van uw rekeningnummer kunt u het beste telefonisch, via facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Goedemorgen Wim57! Welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft kan onze klantenservice dit voor je doen. We zijn telefonisch te bereiken op 030 751 51 55. Dit kan ook via Facebook, Twitter of de Live Chat. Als je een NS Flex abonnement hebt kan je het rekeningnummer zelf wijzigen via je Mijn NS omgeving. Hier kan de klantenservice je helaas niet mee helpen.

Zoals Thom aangeeft kan je het rekeningnummer ook in je Mijn NS omgeving wijzigen als je geen NS Flex abonnement hebt.

Reputatie 7
Badge +4

Als aanvulling: zonder Flex kunt u  het ook in de Mijn NS-omgeving wijzigen.

Reageer