beantwoord

Niks gehoord op klacht

  • 1 december 2015
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS,

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een klachtenbrief via de mail gestuurd, ik zou binnen 7
werkdagen bericht terug krijgen, helaas was dit niet het geval.
Wat zou ik nog meer kunnen doen zodat jullie reageren op mijn klacht??

Groet,
icon

Beste antwoord door 1 december 2015, 10:01

NS reageert meestal binnen 4 tot 6 weken op brieven. Onlangs zag ik iemand van NS op dit forum vertellen dat dat door de drukte komt, maar ik heb de indruk dat dat de standaardtermijn is.
Bekijk origineel

1 reactie

NS reageert meestal binnen 4 tot 6 weken op brieven. Onlangs zag ik iemand van NS op dit forum vertellen dat dat door de drukte komt, maar ik heb de indruk dat dat de standaardtermijn is.

Reageer