nog geen reactie en geld terug | NS Community
beantwoord

nog geen reactie en geld terug

  • 15 February 2023
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Beste Ns medewerkers.

 

op 31 januari heb ik een formulier ingediend omdat ik toen mijn studenten-OV was vergeten.

Ik heb toen wel voor mijn trein reis betaald. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. 
Wie kan ik bereiken dat dit alsnog wordt geregeld? 
Alvast dank

icon

Beste antwoord door Daniël NS 15 February 2023, 17:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hey Isabellemaris. Welkom bij de NS Community.

Helaas kan ik je hier geen updates geven over een lopende claim. Ik kan je wel zeggen dat het beantwoordden hiervan later zal zijn dan normaal door de aanhoudende drukte. Ik kan je alleen maar vragen om te wachten op een antwoord. Dit zal nog volgen.

hallo, ik heb 2 declaraties via de website ingediend waarop ik nog geen reactie heb ontvangen. Onderstaand beide bevestigingsmails die ik van jullie heb ontvangen. Op basis van de inhoud van deze mails had ik een reactie moeten hebben. Hoor graag zsm. Mvg Joanda

 

Reputatie 7
Badge +3

Vergeet die mails, er is een achterstand van maanden.

Reputatie 7
Badge

Met een beetje mazzel zijn die claims nog voor september of oktober afgehandeld 😁

Reputatie 7
Badge +1

Dat er nog steeds 5 werkdagen in die mail staat vind ik wel compleet belachelijk. NS heeft die 5 werkdagen nog nooit  gehaald. Van enig realisme bij het spoorbedrijf is nog steeds niet te merken. Maak er 5 weken van zou ik zeggen. Dan is er tenminste een kleine kans dat een aantal mensen wel een antwoord hebben gehad. 

Reageer