beantwoord

Nog geen respons NS

goedenavond NS,

onlangs heb ik jullie schriftelijk bericht over de mogelijke restitutie van twee treinkaartjes. De originele kaartjes heb ik, bij het op de site vermelde teruggaveformulier, gevoegd. ook daarbij mijn rechten betreffende het abonnement. Nu weet ik niet precies meer welke datum ik dit verstuurd heb (wel binnen de termijn van een maand) maar heb nog geen reactie van jullie mogen ontvangen. Uit mijn hoofd heb jullie hetgeen in de eerste week van september gestuurd.

Ik hoor graag van jullie.

groet,

Laurens
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 oktober 2016, 20:13

Die afdeling heeft flink wat achterstand, uw verzoek komt ongetwijfeld nog langs, maar duurt wat langer dus (dit staat ook op de site aangegeven)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Die afdeling heeft flink wat achterstand, uw verzoek komt ongetwijfeld nog langs, maar duurt wat langer dus (dit staat ook op de site aangegeven)

Oké, dan wacht ik het af.

thnx!
Als u in te toekomst nogmaals contact met NS wilt opnemen, raad ik u aan te bellen met de klantenservice. Dat gaat namelijk veel sneller.
Volgens mij is er geen vertraging meer, dat bericht is namelijk van de site verwijderd.

Reageer