beantwoord

Nog steeds geen antwoord!

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

1 november een mailtje gestuurd. 8 november bovenstaand bericht ontvangen en tot heden nog steeds geen antwoord ontvangen. Gaat hier nog iemand achteraan???

icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 November 2019, 11:52

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen beatsarmyofficer! Het spijt me om te lezen dat je nog steeds geen reactie hebt ontvangen. Helaas hebben we momenteel een significante achterstand waardoor we niet toekomen aan de beloofde behandeltijd. Gebaseerd op je eerdere berichten op de Community begrijp ik dat dit gaat om een bezwaar bij een Geld Terug bij Vertraging claim. Hier kunnen wij je ook niet mee helpen, gezien dit door een specifieke afdeling afgehandeld moet worden.

Ik vind het vervelend dat je zo lang aan het wachten bent, maar ik kan je niets anders aangeven dan dat je nog iets meer geduld moet hebben. Sorry.

 

Ik heb op 6 september een schriftelijke klacht ingediend. Hiervoor koos ik omdat ik telefonisch na uren bellen nog geen steek verder kwam. Op mijn brief, gestuurd naar postbus 2372 in Utrecht, heb ik, nu een maand later, nog steeds geen reactie. Niet eens een ontvangstbevestiging. NS ontmoedigt het indienen van klachten. Ik heb lang moeten zoeken voordat vol het postadres vond. 

Goedemiddag M. M. Welkom bij de NS Community.

Het indienen van een klacht op schrift via de postbus die jij hierboven plaatst is niet langer mogelijk. Vandaar dat je nog geen reactie hebt mogen ontvangen. Klachten kunnen worden ingediend via onze Klantenservice.

Reageer