beantwoord

Nog steeds geen reactie

Op 16 augustus heb ik een klacht ingediend bij NS en nog steeds geen reactie of antwoord hierop. Ik snap niet dat het zo lang moet duren
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 oktober 2016, 18:54

Indien deze klacht per mail is ingediend is er waarschijnlijk iets misgegaan. Er is geen grote achterstand momenteel met het beantwoorden van klachten die per mail zijn ingediend. Heb je een bevestiging ontvangen dat de klacht in goede orde is aangekomen?

Bekijk origineel

11 reacties

Indien deze klacht per mail is ingediend is er waarschijnlijk iets misgegaan. Er is geen grote achterstand momenteel met het beantwoorden van klachten die per mail zijn ingediend. Heb je een bevestiging ontvangen dat de klacht in goede orde is aangekomen?
Nou ik heb hem per mail en later ook nog per post gedaan
Ik heb laatst ook nog gebeld met de klantenservice en er werd verteld dat er een grote achterstand was. Heb geen bevestigings mail gehad
Dan ben ik bang dat er iets mis is gegaan. Je krijgt altijd automatisch een bevestiging dat de e-mail goed is ontvangen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de klacht zodat ik deze gelijk door kan zetten. Je kan een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum en de klacht. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
De klacht van ToosvdLogt is alsnog doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Een terugkoppeling kan niet plaats vinden maar daarvan is ToosvdLogt op de hoogte.
Hallo Erryt ik lees dat er een bericht is maar kan het niet vinden
Groetjes Toos
Bedoel je dat je het privébericht van Erryt niet kunt terugvinden? Of is er een ander bericht dat je niet kunt lezen?
Hallo Annewil kreeg om 10.17 een melding dat er een reactie was in de topic die geplaatst is maar hoe en wat weet ik niet groetjes Toos
Wanneer je een melding krijgt dat er een reactie is geplaatst in jouw topic dan kun je in die e-mail klikken op "Bekijk deze reactie". Vervolgens kom je uit bij het topic waarin recent gereageerd is. In jouw geval is dat dit topic aangezien je niet in andere topics gereageerd hebt. Je kunt de reacties die zijn geplaatst hierboven lezen.
Oke dank je wel. Fijne avond
Dankjewel. Jij ook een fijne avond Toos!

Reageer