beantwoord

Nog steeds oude adres op facturen

  • 20 december 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Ik heb al maanden geleden mijn adres aangepast en ik krijg post van NS ook thuisgestuurd op mijn nieuwe adres, maar op mijn facturen op Mijn NS staat nog steeds mijn oude adres. Ik heb hier gedoe door bij mijn werkgever en dit is extreem vervelend! Waar kan ik dit (laten) aanpassen? Ik kan deze informatie nergens vinden en het is natuurlijk erg vreemd dat mijn nieuwe adres wel overal wordt doorgevoerd maar niet op de facturen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 december 2018, 18:03

Goedenavond CeesvD en welkom bij de NS Community!

Dit is inderdaad erg vreemd! Ik zou je willen adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit dan uitzoeken en (laten) corrigeren. Contact gaat het snelst via 030-7515155, maar je kunt ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond CeesvD en welkom bij de NS Community!

Dit is inderdaad erg vreemd! Ik zou je willen adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit dan uitzoeken en (laten) corrigeren. Contact gaat het snelst via 030-7515155, maar je kunt ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.

Reageer