beantwoord

Nog steeds wachten op vergoeding

• 19 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

In juli van dit jaar gingen mijn dochter en ik per trein/bus op vakantie. Toen wij aangekomen waren op het station van bestemming, gingen de treindeuren heel even een klein stukje open en gelijk weer dicht. Wij konden dus niet uitstappen en waren gedwongen verder mee te reizen. Uiteraard was er geen aanspreekpunt in de trein. We zijn bij het volgende station uitgestapt, en moesten daar een half uur wachten op een trein terug. Hierdoor misten wij aansluitingen met de bus. We zijn veel langer onderweg geweest dan de bedoeling was, dus. Ik heb toen wij weer thuis waren, een webformulier gestuurd aan EVA. Geen reactie, behalve dan dat ze het mailtje ontvangen hadden. Heb toen maar besloten een directer mailtje aan de klantenservice te sturen. Ik kreeg na meer dan 6 weken antwoord van ene meneer Willem van Olst met de opmerking dat mijn bericht onleesbaar was en of ik het nog eens wilde mailen. Dat heb ik maar gedaan. Kreeg wederom hetzelfde antwoord van deze meneer Van Olst! Belachelijk, ik had het gewoon getypt en het zag er normaal uit toen ik het mailde, het moet aan dat webformulier gelegen hebben. Dus heb ik dit na wéér 3 verzoeken, nog maar een paar keer gedaan.... en meneer Willem van Olst kon het ineens wél lezen!! Dus kreeg ik daar weer bericht van...! Pas na meer dan een maand daarna kreeg ik een mailtje van meneer Van Olst met excuses en dat ik een vergoeding zou krijgen. Dus werd om mijn IBAN-nummer gevraagd. Dit het ik gemaild en het bedrag zou worden overgemaakt. Niks dus. Meer dan 2 maanden niks gehoord en dus maar weer gemaild. Kreeg van meneer Van Olst een berichtje dat hij mijn IBAN-nummer kwijt was! Dus nog maar een keertje. Nog niks. Geen bericht, geen bedrag. Weer gemaild: excuses, het wordt binnen 3 weken overgemaakt. Niet dus. Weer meneer Van Olst nog een keer gemaild. Hij wilde mijn IBAN-nummer nog even hebben! Ik heb gemaild dat hij in het bezit is van mijn gegevens. Nou maar wachten, maar niet lang. Het viel mijn trouwens op dat deze meneer Van Olst vaker genoemd wordt op NS-fora e.d.. Er wordt meerdere malen over hem geklaagd. Hij schijnt de klantenservice te 'managen'. Dat kan hij beter een ander laten doen.
icon

Beste antwoord door Janou NS 26 oktober 2015, 20:37

Ik heb met jaycee1965 contact gehad via privéberichten en heb haar de toegezegde vergoeding overgemaakt op haar IBAN.
Bekijk origineel

2 reacties

In juli van dit jaar gingen mijn dochter en ik per trein/bus op vakantie. Toen wij aangekomen waren op het station van bestemming, gingen de treindeuren heel even op en en gelijk weer dicht. Wij konden dus niet uitstappen en waren gedwongen verder mee te reizen. Uiteraard was er geen aanspreekpunt in de trein. We zijn bij het volgende station uitgestapt, en moesten daar een half uur wachten op een trein terug. Hierdoor misten wij aansluitingen met de bus. We zijn veel langer onderweg geweest dan de bedoeling was, dus. Ik heb toen wij weer thuis waren, een mailtje gestuuurd aan EVA. Geen reactie, behalve dan dat ze het mailtje ontvangen hadden. Heb toen maar besloten een directer mailtje aan de klantenservice te sturen. Ik kreeg na meer dan 6 weken antwoord van ene meneer Willem van Olst met de opmerking dat mijn bericht onleesbaar was en of ik het nog eens wlde mailen. Dat heb ik maar gedaan. Kreeg wederom hetzelfde antwoord van deze meneer Van Olst! Belachelijk, ik had het gewoon getypt en het zag er normaal uit toen ik het mailde. Dus heb ik dit na wéér zo'n verzoek, nog maar een paar keer gedaan.... n meneer Willem van Olst en ineens kond hij het wel lezen!! Dus kreeg ik daar weer bericht van...! Na een maand kreeg ik een mailtje van meneer Van Olstdat ik een vergoeding zou krijgen. Dus werd om mijn IBAN-nummer gevraagd. Dit het ik gemaild en het bedrag zou worden overgemaakt. Niks dus. Meer dan 2 maanden niks gehoord en dus maar weer gemaild. Kreeg van meneer Van Olst een bericht dat hij mijn IBAN-nummer kwijt was! Dus nog maar een keertje. Nog niks. Geen bericht, geen bedrag. Weer gemaild: excuses, het wordt binnen 3 weken overgemaakt. Niet dus. Weer meneer Van Olst nog een keer gemaild. Hij wilde mijn IBAN-nummer nog even hebben! Ik heb gemaild dat hij in het bezit is van mijn gegevens. Nou maar wachten. Als ik niks hoor dan ga ik te rade bij zijn leidinggevende; ik neem aan dat hij die heeft. Het viel mijn trouwens op dat deze meneer Van Olst vaker genoemd wordt op NS-fora e.d.. Er wordt meerdere malen over hem geklaagd. Hij schijnt de klantenservice te 'managen'. Dat kan hij beter een ander laten doen.

Hallo jaycee1965 en welkom op het NS Forum! Wat ontzettend vervelend dat dit de gang van zaken is. Ik ga dit uiteraard voor je oplossen. Ik wil je daarom vragen of je mij een privébericht wilt sturen met je persoonlijke gegevens. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht". Help ik je daar graag verder.
Ik heb met jaycee1965 contact gehad via privéberichten en heb haar de toegezegde vergoeding overgemaakt op haar IBAN.

Reageer