beantwoord

NS blijft oude e-mail adres gebruiken

• 3 maart 2021
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb al een paar manden geleden mijn e-mailadres van mijn NS account gewijzigd. Dat e-mail adres kan ik nu ook gebruiken voor het inloggen & staat ook juist weergegeven in mijn gegevens.

De NS gebruikt echter nog mijn oude e-mail adres als contactadres voor mijn NS account. Ik krijg op mijn oude - nu nog werkzame - mail adres bijvoorbeeld een e-mail over de NS factuur. Deze mails krijg ik niet op mijn nieuwe e-mailadres. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan aanpassen.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 maart 2021, 12:48

Hallo SaskiaR, welkom op de NS Community.

Jammer dat de wijziging niet het gewenste effect heeft gehad. Het kan voorkomen dat je dubbel in ons systeem staat en dat je abonnement en je Mijn NS-account aan elkaar gekoppeld moeten worden, zodat het met je e-mailadres goed kan worden gezet. Onze klantenservice kan dit voor je nakijken (chat, Twitter, Facebook, of bellen).

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo SaskiaR, welkom op de NS Community.

Jammer dat de wijziging niet het gewenste effect heeft gehad. Het kan voorkomen dat je dubbel in ons systeem staat en dat je abonnement en je Mijn NS-account aan elkaar gekoppeld moeten worden, zodat het met je e-mailadres goed kan worden gezet. Onze klantenservice kan dit voor je nakijken (chat, Twitter, Facebook, of bellen).

Reageer