beantwoord

NS Boetebeleid

Ik heb een maand geleden een bezwaarschrift gestuurd naar het onderstaande adres:
NS Boetebeleid
Postbus 2025
3500 HA Utrecht

Ik vroeg me af of ik mijn bezwaarschrift naar het juiste adres heb gestuurd, aangezien ik nog geen enkele reactie heb gekregen.

Vriendelijke groeten,
Marjan Eppinga
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 december 2015, 11:19

Ik heb inmiddels middels een privébericht contact met Marjan (gehad). Het kan tot maximaal acht weken duren voordat een bezwaarschrift in behandeling wordt genomen. Ik heb TS dus geadviseerd nog even af te wachten. Er is op dit moment namelijk een achterstand bij deze afdeling. Als binnen die gestelde termijn ik geen afhandeling terugzie in het systeem dan ga ik de case in beheer nemen.

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb inmiddels middels een privébericht contact met Marjan (gehad). Het kan tot maximaal acht weken duren voordat een bezwaarschrift in behandeling wordt genomen. Ik heb TS dus geadviseerd nog even af te wachten. Er is op dit moment namelijk een achterstand bij deze afdeling. Als binnen die gestelde termijn ik geen afhandeling terugzie in het systeem dan ga ik de case in beheer nemen.
Naam / Adres / Woonplaats 🙂 Je mag ook het boetekenmerk (als je die hebt) wel even meesturen in het privébericht.
Marjann96 schreef:

Wat zijn precies de NAW-gegevens? Bedankt voor je hulp!

NAW = Naam, Adres, Woonplaats gegevens, dus uw persoonlijke gegevens
Klaas-Jan NS schreef:

Welkom op het NS Serviceforum Marjan. Na een maand zou je inderdaad wel een reactie mogen verwachten van deze afdeling. Het adres klopt, je kan mij een privébericht sturen met NAW-gegevens, dan kijk ik het even voor je na.

Wat zijn precies de NAW-gegevens? Bedankt voor je hulp!
Welkom op het NS Serviceforum Marjan. Na een maand zou je inderdaad wel een reactie mogen verwachten van deze afdeling. Het adres klopt, je kan mij een privébericht sturen met NAW-gegevens, dan kijk ik het even voor je na.

Reageer