beantwoord

NS boetebeleid

• 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedemorgen,
Op 13 april heb ik een boete ontvangen van NS, welke ik op 20 april heb betaald en op die dag heb ik ook bezwaar gemaakt door een brief te sturen naar NS boetebeleid. Ik heb echter nog geen reactie ontvangen en we zijn bijna 6 weken verder. Ik heb de klantenservice gebeld, maar die kunnen mij niets vertellen en met NS boetebeleid kan ik alleen contact opnemen via de postbus (!?). Hoe weet ik nu of mijn brief is aangekomen en of ik het bedrag terugkrijg?
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 juni 2017, 09:22

Inmiddels heb ik bovenstaande met sevv via een privébericht kunnen afhandelen :)

Voor de meelezers :)
Mocht je nou ook een boete hebben gekregen, bezwaar hebben ingediend maar na ongeveer 4 tot 6 weken nog steeds geen reactie hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op via 030-7515155 (lokaal tarief) of stuur een bericht via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur niet zomaar een privébericht naar een moderator, maar maak eerst een topic aan hier op het forum waarin je je probleem/vraag/verzoek uitlegt. Er is namelijk niet elke dag dezelfde moderator actief op het forum. Als je door een actieve moderator verzocht bent een privébericht te sturen kan je dit uiteraard doen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hi sevv. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad op je brief. Er is momenteel een achterstand op onze schriftelijke afdeling. Dit is dan ook vermoedelijk de oorzaak dat je nog geen antwoord hebt onvangen. Ik kan helaas niet nagaan of je brief wel/niet is binnengekomen. Je mag mij wel een privébericht sturen met daarin je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, eventueel OV-chipkaartnummer, het kenmerk van de boete (letter + 6 cijfers) en de reden van je bezwaar. Wellicht kan ik dan iets voor je betekenen 🙂 Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Inmiddels heb ik bovenstaande met sevv via een privébericht kunnen afhandelen :)

Voor de meelezers :)
Mocht je nou ook een boete hebben gekregen, bezwaar hebben ingediend maar na ongeveer 4 tot 6 weken nog steeds geen reactie hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op via 030-7515155 (lokaal tarief) of stuur een bericht via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur niet zomaar een privébericht naar een moderator, maar maak eerst een topic aan hier op het forum waarin je je probleem/vraag/verzoek uitlegt. Er is namelijk niet elke dag dezelfde moderator actief op het forum. Als je door een actieve moderator verzocht bent een privébericht te sturen kan je dit uiteraard doen 🙂
Fijn geholpen en het is inderdaad afgehandeld, hartelijk dank!

Reageer