beantwoord

NS boetebeleid

  • 5 februari 2018
  • 26 reacties
  • 805 Bekeken

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden drie treinboetes opgestuurd naar NS boetebeleid Postbus 2025 3500 HA Utrecht. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik zou het vervelend vinden als de kosten hoger op gelopen zouden zijn. Daarom mijn vraag, Is er iets bekend van mijn boetes die ik opgestuurd heb? Ik heb echter geen kenmerken of dergelijke van de boetes... Ik wil de boetes graag betalen.

Vriendelijke groet,

Jaimy Trompetter
icon

Beste antwoord door Thom 5 februari 2018, 19:10

Het feit dat u schriftelijk contact heeft gezocht, ontslaat u niet van de plicht op tijd te betalen en de kosten lopen snel op. Brieven worden vrij laat beantwoord.
Klantenservice zou mogelijk een van de boetes kwijt kunnen schelden.

Ik zou uit liefde voor mijn portemonnee Klantenservice contacteren hoe het beste te handelen. Die kunnen nagenoeg overal bij, ook zonder boetekenmerk.
Drie boetes zijn wel erg veel om te laten liggen.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

26 reacties

Er is een belangrijk verschil tussen 'bezwaar' bij NS boetebeleid, wat feitelijk niet veel meer is dan een vriendelijk verzoek aan klantenservice, en daadwerkelijk proces-verbaal op laten maken en daarna in verzet gaan.

Reageer