NS Combideal luchtmachtdagen

• 16 juni 2019
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Beste NS,

Hartstikke leuk hoor die combideal, tijdens de boeking geld afschrijven om vervolgens bijna 2 uur later de tickets en vouchers te mailen. Al 1 trein gemist hierdoor en voor de volgende maar gewoon een kaartje (of eigenlijk 3) gekocht. Een half uur later eindelijk een mail. Maar ja geen mogelijkheid meer om te printen. 3x gebeld met de klantenservice, de 1e keer wist de vrouw niet eens van de combi deal af en gaf me vervolgens een niet werkend telefoonnummer, 2e keer werd er ineens tijdens het gesprek opgehangen en de 3e keer heb ik na weer 25 minuten in de wacht zelf maar opgehangen....... erg jammer

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, Tine80 :)

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je achter elkaar deze slechte ervaringen hebt gehad. Heb je met de algemene klantenservice of met de klantenservice van Spoordeelwinkel gebeld? Ik vermoed dat het kan zijn dat je naar de NS klantenservice hebt gebeld en dat er toen een telefoonnummer van de Spoordeelwinkel gegeven is. E-tickets zijn overigens ook in de app te laden en je mag ze ook op je telefoon in het PDF-bestand laten zien aan de conducteur.

Bedoel je dat je nu dubbele kosten hebt gemaakt doordat je kaartjes bij de automaat gekocht hebt? In dat geval kun je na je reis om restitutie vragen bij de klantenservice van Spoordeelwinkel.

Ik hoop dat jullie desondanks een mooie dag gehad hebben!

Reageer