beantwoord

NS Flex wijzigen

  • 28 February 2023
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Ik kon online mijn NS Flex abonnement niet wijzigen. Ik kreeg deze foutmelding: Op dit moment kan het systeem de producten op jouw OV-chipkaart niet ophalen

Daarom heb ik de klantenservice gebeld. Die hebben mijn abonnement omgezet van Basis naar Dal Voordeel. 

De medewerker wist 100% zeker dat ik de wijziging nog moest ophalen bij de automaat. Dat is natuurlijk niet zo. Ook toen ik uitlegde dat ik bij de automaat niets kon wijzigen, omdat enkel het product Reizen op Rekening op mijn OV-chipkaart staat, bleef de medewerker volhouden.

Wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 February 2023, 20:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De first time right 🙂

Reputatie 7
Badge +3

Wat er mis gaat? Slecht ingewerkte, slecht geïnformeerde, niet gemotiveerde medewerker?

De laatste tijd zijn de antwoorden van klantenservice niet altijd juist. Afgelopen week nog een medewerker moeten verbeteren.

Reputatie 7
Badge +1

Zijn er een hoop nieuwe medewerkers die (te) snel zijn ingewerkt/opgeleid?

Reputatie 7
Badge +1

Als je klantenservice medewerkers hebt, die halsstarrig blijven beweren dat als je momenteel van Rotterdam cs naar Dordrecht wil, een stuk met de bus moet dan weet je dat er iets structureel mis is bij Webhelp. Overigens ik moet wel zeggen dat NS in de afgelopen jaren oerwouden vol met producten opgetuigd heeft en ik kan begrijpen dat een medewerker door de bomen het bos niet meer ziet. 

Is hier misschien een NS-medewerker die het signaal door kan zetten naar de afdeling Klantenservice om te controleren of het script misschien onduidelijk/foutief was? Of zit zelfs dat er niet meer in bij de NS?

Onze interne informatie klopt gelukkig gewoon. Spijtig dat mijn collega verkeerde informatie gaf. Ik zal dit onder de aandacht brengen.

Dank!

Reageer