beantwoord

NS Kersttrui

• 2 december 2019
  • 29 reacties
  • 1540 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 11 reacties

In de NS Weekly van afgelopen week werd een grote winactie aangekondigd. Je kunt sparen voor NS kersttruien. “Als je een product bij de Kiosk (of andere formules op het station) koopt, dan krijg je een kraskaart en daarop kun je zien of je een NS kersttrui hebt gewonnen of bijvoorbeeld een rondleiding op het dak van Rotterdam Centraal.”

Nu koop ik me helemaal suf bij de Kiosk, maar geen van de Kiosken waar ik geweest ben heeft ook maar enig idee van deze actie… Hoe kan ik zo'n trui bemachtigen?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 2 december 2019, 13:26

Hoi FvW!

In de voorwaarden gevonden op deze website staat het volgende: 

4. De actie begint op 02-12-2019 en eindigt op 23-12-2019 (hierna te noemen “de actieperiode”). De geselecteerde stationswinkels (de “winkels”) van 4 stations van NS in Nederland nemen deel aan de actie.”

De 4 stations die meedoen zijn Rotterdam Centraal, Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal en Den Haag Centraal. 
Voor een volledig overzicht van prijzen & punten kan je hier terecht.

Stuur je een foto van jezelf met de trui aan in dit topic als je wint? :wink:

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad vreemd

Hoi FvW!

In de voorwaarden gevonden op deze website staat het volgende: 

4. De actie begint op 02-12-2019 en eindigt op 23-12-2019 (hierna te noemen “de actieperiode”). De geselecteerde stationswinkels (de “winkels”) van 4 stations van NS in Nederland nemen deel aan de actie.”

De 4 stations die meedoen zijn Rotterdam Centraal, Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal en Den Haag Centraal. 
Voor een volledig overzicht van prijzen & punten kan je hier terecht.

Stuur je een foto van jezelf met de trui aan in dit topic als je wint? :wink:

Reputatie 7
Badge +3

Belachelijk, het bevestigt weer dat NS alleen maar in de Randstad is geïnteresseerd.

Ik heb het filmpje van NS Weekly nog even bekeken en daar wordt ook nergens genoemd dat de actie is beperkt tot de vier genoemde Randstad-stations.

Alles bij elkaar weer erg storend en een middelvinger van NS naar de reizigers in de rest van het land.

Reputatie 7
Badge +3

En dat alleen maar die 4 stations meedoen werd ook in het geheel niet gemeld in het NS Weekly filmpje. Bij de voorwaarden wordt alleen gezegd “4 stations” en pas bij het overzicht van de prijzen zie je de stations vermeld. Beetje misleidend. Of op minst erg onduidelijk.

Hmm… dat is jammer. Is de trui niet gewoon ergens te koop? Ik kom weliswaar vrij regelmatig op Utrecht of Amsterdam CS, maar niet voldoende om 25 punten te sparen 😉

Reputatie 7
Badge

Doet NS samen met Kiosk wat ludieks, is het gemopper weer niet van de lucht.

Reputatie 7
Badge +3

Doet NS samen met Kiosk wat ludieks, is het gemopper weer niet van de lucht.

Sorry, maar NS moet eens beseffen dat niet al zijn klanten in de Randstad wonen. En als ze alleen maar in de Randstad willen rijden prima, maar doe de lijnen buiten de Randstad dan over aan Arriva c.s.

Reputatie 7
Badge +3

Persoonlijk kan die kersttrui mij gestolen worden en zou er nog niet in dood in gevonden willen worden. En nu ik niet meer dagelijks met de trein ga koop ik toch al niets bij de Kiosk (en daarvoor ook alleen maar heel af en toe iets bij Smullers). Maar als je in NS Weekly een grote win actie aankondigt dan is het logisch dat reizigers denken dat het op alle station is. Dus nogal teleurstellend voor de rest van de reizigers die niet op deze stations komt. 

ik zal het nog eens erger maken,

je krijgt pas een code vanaf 2 euro of 2,50 en dat staat ook nergens op die site aangegeven of ergens anders :no_mouth:

Reputatie 6
Badge +1

Belachelijk, het bevestigt weer dat NS alleen maar in de Randstad is geïnteresseerd..

Mocht het een troost zijn, op Amsterdam Centraal wisten ze bij de Kiosk waar ik vandaag was ook niets van deze actie. De koffie was gelukkig wel goed.

Dat van die 2,50 lees ik ook nu pas, maar zat daar sowieso wel boven.

Mooie actie NS. Onduidelijker voor deelnemende winkels en reizigers had het niet kunnen zijn.

Badge +3

Haha, net zoals zo’n spaarkaart met 1e ‘zegeltje’ voorgedrukt ooit (die krijg je dus gratis/cadeau zou je denken).

Welnee, daar plakken we uw eerste zegeltje (wegens de aankoop die u zojuist gedaan hebt) gewoon overheen!

Reputatie 6
Badge +1

Hmm… dat is jammer. Is de trui niet gewoon ergens te koop? Ik kom weliswaar vrij regelmatig op Utrecht of Amsterdam CS, maar niet voldoende om 25 punten te sparen 😉

Waar zie je precies dat je 25 punten kunt sparen voor een trui?

In het document zie ik alleen het aantal prijzen en niet het aantal punten. Ik neem tenminste niet aan dat je voor 1 punt een jaar lang gratis donuts of een half jaar gratis koffie krijgt…

Volgens mij kun je alleen winnen en niet sparen. Nou ja, als je een kraskaart weet te bemachtigen dus.

Reputatie 7
Badge +3

Arjan Spoormans is dus lelijk ontspoord.

Badge +3

In het document zie ik alleen het aantal prijzen en niet het aantal punten. Ik neem tenminste niet aan dat je voor 1 punt een jaar lang gratis donuts of een half jaar gratis koffie krijgt…

Ooit wel een keer (Facebook actie geloof ik) een maand lang elke dag een American Cookie bij Kiosk gewonnen (op een plastic kaartje met barcode). Je moest daarvoor een soort #treinleven achtig verhaaltje schrijven, en dat lukte me wel natuurlijk.

Stonden ze de eerste keer ook heel vreemd te kijken toen ik met die pas aan kwam op diverse stations... maar de dagen daarna kreeg ik er in Eindhoven vaak gewoon twee (we hebben er nog genoeg en gaan over een half uur sluiten dus hier, neem maar mee want zelf mogen we ze niet meenemen en gaan ze bij het afval!).

Me helemaal rond aan gegeten toen (elke dag/avond even langs Kiosk), of de sporadische dakloze/zwerver blij mee gemaakt die eigenlijk geld wilde… 

Volgens mij kun je alleen winnen en niet sparen. Nou ja, als je een kraskaart weet te bemachtigen dus.

Is het ook, winactie. Voor wie echt zo’n trui wil ‘bemachtigen’, zie Marktplaats binnenkort! Mag je de maat trouwens kiezen?

Reputatie 7
Badge +3

Eén van de prijzen is nu een jaar lang gratis frites van Smullers. Krijg je er dan ook een abonnement op de sportschool bij? :laughing:

Badge +3

Eén van de prijzen is nu een jaar lang gratis frites van Smullers. Krijg je er dan ook een abonnement op de sportschool bij? :laughing:

Ongelooflijk…zie het al bijna voor me:

Zeg mams, waarom doe jij nooit meer mee met de piepers (gekookt of gebakken), stamppot, rijst, pasta, (selfmade) pizza, of je beroemde quiche, vis- of bamischotel?

Nou, omdat ik gratis friet/patat kan/kon halen voor mezelf op het station!

Waar zie je precies dat je 25 punten kunt sparen voor een trui?

Je hebt helemaal gelijk… is was wat in verwarring door het woordje “sparen” van Arjan Spoormans :-) 

Reputatie 7
Badge +3

Hoeveel koffie heeft Roger al gedronken? :joy:

https://twitter.com/rogervanboxtel/status/1202611490894864384

Badge +3

Ik heb ooit rond kerst tientallen codes zitten invullen op een site van het lokale winkelcentrum hier, een soortgelijke actie waar je bij elke aankoop wel zo’n lootje kreeg.

Het verontrustende is.. (zie de voorwaarden) 

Om deel te nemen aan de actie dienen deelnemers gedurende de actieperiode op een speciale daarvoor ingerichte sectie van de NS website http://mijnstation.nl/win hun e-mailadres op te geven, de wincode en voornaam in te voeren en akkoord te gaan met de algemene actievoorwaarden. 

Hierna ontvangt de deelnemer een email met een link om zijn deelname te bevestigen. De link leidt terug naar de website waar de deelnemer ziet of hij/zij gewonnen heeft en hiervoor extra gegevens moet invullen…

Hopelijk geven ze bij wel/niet iets gewonnen wel meteen aan wát je dan gewonnen hebt, voordat je weer allerlei persoonlijke gegevens moet invullen om daar achter te komen.

Want dat hele basebuilder en mijnstation.nl lijken me niet echt een ‘speciaal deel van de NS website’, ook al zegt de pagina NS Stations Winactie.

Badge +3

Hoeveel koffie heeft Roger al gedronken? :joy:

https://twitter.com/rogervanboxtel/status/1202611490894864384

Genoeg om Lisa zomaar vast te pakken, en Amsterdam en Rotterdam te verbroederen... :rofl:

https://twitter.com/LNevesGoncalves/status/1202621796387872771

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind dat NS rond de kerstdagen deze trui tot officieel uniform moet maken voor al het treinpersoneel. Zodat @Jeroen , @Edwin , @Loes @Slidestops  en al hun collega's er zo bijlopen. Hohoho :christmas_tree::santa_tone2:

Reputatie 7
Badge

Ik vind dat NS rond de kerstdagen deze trui tot officieel uniform moet maken voor al het treinpersoneel. Zodat @Jeroen , @Edwin , @Loes @Slidestops  en al hun collega's er zo bijlopen. Hohoho :christmas_tree::santa_tone2:

Stay tuned😁

Reputatie 7

Ik vind dat NS rond de kerstdagen deze trui tot officieel uniform moet maken voor al het treinpersoneel. Zodat @Jeroen , @Edwin , @Loes @Slidestops  en al hun collega's er zo bijlopen. Hohoho :christmas_tree::santa_tone2:

En waar moet dat BOA logo dan komen hahaha

Reputatie 7
Badge +3

Stay tuned😁

Staat je goed hoor.

En, zit ‘ie lekker?  

Reputatie 7
Badge

Stay tuned😁

Staat je goed hoor.

En, zit ‘ie lekker?  

Dank je wel :wink:

Hij zit heerlijk warm:ok_hand:

Reageer