beantwoord

NS Kersttrui

• 2 december 2019
  • 35 reacties
  • 2986 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoe komt van Boxtel aan die trui als hij altijd in een auto met chauffeur rondrijdt?

Reputatie 2

Hoeveel koffie heeft Roger al gedronken? :joy:

https://twitter.com/rogervanboxtel/status/1202611490894864384

Genoeg om Lisa zomaar vast te pakken, en Amsterdam en Rotterdam te verbroederen... :rofl:

https://twitter.com/LNevesGoncalves/status/1202621796387872771

Hahaha jullie zijn erg! Het was 16:30uur ;)

Reputatie 2

Hoe komt van Boxtel aan die trui als hij altijd in een auto met chauffeur rondrijdt?

Ter info: Hij reist heel vaak met de trein. Ik zit er vaak genoeg naast en dan wil ie in de stiltecoupé want dan mag ik niet praten😎. En die trui kreeg ie om te twitteren en aandacht voor de winactie te vragen. Best gelukt ;) 

Reputatie 7
Badge +3

Leuk je ook hier te zien Lisa.  En leuke foto. Je hoeft niet meer te shoppen voor een kerst outfit :rofl:

Succes met de winactie. Hopelijk een volgende keer wel een actie waar iedereen aan mee kan doen en niet alleen reizigers die op de grote 4 stations komen.

Zijn die kersttruien niet gewoon te koop? Mn vriend wil er dolgraag eentje hebben maar komt nooit bij de kiosken in de randstad en wint ook nooit wat. En in de tijd met zn vader die in het ziekenhuis ligt, wil ik hem wat moois geven :)

Reputatie 2

Zijn die kersttruien niet gewoon te koop? Mn vriend wil er dolgraag eentje hebben maar komt nooit bij de kiosken in de randstad en wint ook nooit wat. En in de tijd met zn vader die in het ziekenhuis ligt, wil ik hem wat moois geven :)

Nee, ze zijn alleen te winnen. Misschien volgend jaa... 

Dat is erg jammer

Badge

@LisaNeves dan toch ook voor het voltallige personeel?  Er zijn genoeg collega's die het jammer vinden dat we niet allemaal zo'n trui kregen. :D

Reputatie 7
Badge +3

Het is nu een eerste keer dat NS kersttruien heeft en waarbij blijkt dat ze gewild zijn. Misschien was een probeersel, dat is dan geslaagd. Dan zou het inderdaad logisch zijn om dit volgend jaar weer te doen en dan of een winactie waarbij iedereen mee kan doen ongeacht welk station of gewoon te koop voor ieder die hem wil.

En bv voor het personeel in het kerstpakket doen. Dan kan Jeroen ook in zo'n warme trui in de cabine zitten :laughing:

Reputatie 2

te koop in bijvoorbeeld een NS fanshop, volgend jaar? Ik lobby hiervoor en dan een met Nederlandse Spoorwegen erop. Stations alleen voor speciale gelegenheden ;) denk ik dan? Houd je dat bijzonder en gewild. 
Enthousiasme blijkt, bij onze klanten en reizigers, trein-en spoorfanaten en onder collega’s. 😁 

Dit is het laatste wat ik hierover zeg dit jaar. Heb inmiddels wel genoeg berichten gelezen en geantwoord op ALLE kanalen, mails, appjes etc etc 😅 

einde draad🎅🏻😎 

Reageer