beantwoord

NS klantenservice hangt op en verbindt niet door

  • 6 juni 2019
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Ik probeer de klantenservice te bellen om een melding te doen van vergeten uit te checken, maar ik word niet doorverbonden. De elektrische dame zegt: "U wordt doorverbonden", dan volgen een paar seconden stilte en dan wordt er opgehangen.
Ik heb verschillende menukeuzes geprobeerd, maar telkens hetzelfde resultaat.
Kan het aan mijn telefoonprovider liggen? Ik heb Tele2.
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 juni 2019, 22:03

Welkom bij de Community, vliegtuig.

Poeh, ik zou je niet durven zeggen waar het aan zou kunnen liggen om eerlijk te zijn. Je kan je verzoek ook doen via www.uitcheckgemist.nl of onze Klantenservice benaderen via Facebook, Twitter of Chat 😀.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, vliegtuig.

Poeh, ik zou je niet durven zeggen waar het aan zou kunnen liggen om eerlijk te zijn. Je kan je verzoek ook doen via www.uitcheckgemist.nl of onze Klantenservice benaderen via Facebook, Twitter of Chat 😀.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer