beantwoord

NS klantenservice mailen

• 16 juli 2015
  • 6 reacties
  • 17797 Bekeken

Ik wil erg graag de klantenservice van NS zelf een mailtje sturen, ik had van een conducteur het email adres gehad alleen nu ben ik deze vergeten...

Ik heb het al via EVA geprobeerd, maar dit is niet bepaald een succes.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 16 juli 2015, 16:32

Hallo Yaihara! Welkom op het NS serviceforum. Als je via Eva ons wilt mailen dan dien je "e-mail" in de chatbox te zetten. Vervolgens vraagt Eva "NS maakt geen gebruik van een algemeen e-mailadres. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?" als je dan "ja" typt kan je een e-mail verzenden. Je kan inderdaad ook bellen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) of tweeten, zoals OgreRail aangeeft. Daarnaast mag je ook je vraag gewoon hier stellen, dan kunnen andere forumleden en wij (moderators) je informeren.
Bekijk origineel

6 reacties

Je kan ze het beste even bellen of een tweet sturen (@NS_Online). Eventueel kun je het hier ook uitleggen, dan zou een moderator het allicht op kunnen pakken.
Hallo Yaihara! Welkom op het NS serviceforum. Als je via Eva ons wilt mailen dan dien je "e-mail" in de chatbox te zetten. Vervolgens vraagt Eva "NS maakt geen gebruik van een algemeen e-mailadres. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?" als je dan "ja" typt kan je een e-mail verzenden. Je kan inderdaad ook bellen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) of tweeten, zoals OgreRail aangeeft. Daarnaast mag je ook je vraag gewoon hier stellen, dan kunnen andere forumleden en wij (moderators) je informeren.
Reputatie 6
Waarbij wel opgemerkt dat een email die via Eva verstuurd wordt niet te lang mag zijn. Daarnaast wordt er niet altijd binnen vijf werkdagen een antwoord gegeven, zoals beloofd. Als je überhaupt antwoord krijgt.

Ls,

1 Klacht. Uw service is goed voor een nieuw abonnement. Niet voor opzeggen. Klantenservice is onbereikbaar  dwz voor enigerlei doorverbinding en mailbericht.

2 Ik wil mijn abonnement 3528###  beeindigen. Ik probeerde alle -tig keer dan maar op Flex NUL  over te stappen, maar Geen bevestiging e n WEL bericht over aankomende afschrijving.

Vanmorgen even contact gehad, maar dat werd/raakte verbroken. Opnieuw geprobeerd DA NADA.

Al mijn persoonlijke gegevens bleken aanwezig. Einde.

H.J.Hannessen 

17 november 2020

Hoi Hendrik12. Welkom bij de Community!

De Community is een reiziger-helpt-reiziger platform. Ik begrijp dat je reeds telefonisch contact hebt gezocht maar dat dit niet is gelukt? Ik kijk graag even met je mee. Ik ontvang graag via een privébericht je naam, adres, woonplaats en geboortedatum.

Tot op heden heb ik van Hendrik12 geen reactie ontvangen. Ik hoop dat de opzegging inmiddels is gelukt!

Reageer