beantwoord

NS klantenservice mailen


Ik wil erg graag de klantenservice van NS zelf een mailtje sturen, ik had van een conducteur het email adres gehad alleen nu ben ik deze vergeten...

Ik heb het al via EVA geprobeerd, maar dit is niet bepaald een succes.
icon

Beste antwoord door Laura NS 16 juli 2015, 16:32

Hallo Yaihara! Welkom op het NS serviceforum. Als je via Eva ons wilt mailen dan dien je "e-mail" in de chatbox te zetten. Vervolgens vraagt Eva "NS maakt geen gebruik van een algemeen e-mailadres. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?" als je dan "ja" typt kan je een e-mail verzenden. Je kan inderdaad ook bellen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) of tweeten, zoals OgreRail aangeeft. Daarnaast mag je ook je vraag gewoon hier stellen, dan kunnen andere forumleden en wij (moderators) je informeren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Hallo Yaihara! Welkom op het NS serviceforum. Als je via Eva ons wilt mailen dan dien je "e-mail" in de chatbox te zetten. Vervolgens vraagt Eva "NS maakt geen gebruik van een algemeen e-mailadres. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?" als je dan "ja" typt kan je een e-mail verzenden. Je kan inderdaad ook bellen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief) of tweeten, zoals OgreRail aangeeft. Daarnaast mag je ook je vraag gewoon hier stellen, dan kunnen andere forumleden en wij (moderators) je informeren.
Je kan ze het beste even bellen of een tweet sturen (@NS_Online). Eventueel kun je het hier ook uitleggen, dan zou een moderator het allicht op kunnen pakken.
Reputatie 5
Waarbij wel opgemerkt dat een email die via Eva verstuurd wordt niet te lang mag zijn. Daarnaast wordt er niet altijd binnen vijf werkdagen een antwoord gegeven, zoals beloofd. Als je überhaupt antwoord krijgt.

Reageer