Ik heb het al via EVA geprobeerd, maar dit is niet bepaald een succes.
Beste antwoord door Laura B. NS
Beste antwoord door Laura B. NS
Tot op heden heb ik van Hendrik12 geen reactie ontvangen. Ik hoop dat de opzegging inmiddels is gelukt!
Ls,
1 Klacht. Uw service is goed voor een nieuw abonnement. Niet voor opzeggen. Klantenservice is onbereikbaar dwz voor enigerlei doorverbinding en mailbericht.
2 Ik wil mijn abonnement 3528### beeindigen. Ik probeerde alle -tig keer dan maar op Flex NUL over te stappen, maar Geen bevestiging e n WEL bericht over aankomende afschrijving.
Vanmorgen even contact gehad, maar dat werd/raakte verbroken. Opnieuw geprobeerd DA NADA.
Al mijn persoonlijke gegevens bleken aanwezig. Einde.
H.J.Hannessen
17 november 2020
Hoi Hendrik12. Welkom bij de Community!
De Community is een reiziger-helpt-reiziger platform. Ik begrijp dat je reeds telefonisch contact hebt gezocht maar dat dit niet is gelukt? Ik kijk graag even met je mee. Ik ontvang graag via een privébericht je naam, adres, woonplaats en geboortedatum.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.