NS klantenservice neemt niet op

• 14 september 2018
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb gister en vandaag de klantenservice van NS proberen te bereiken. Na drie keer 20 minuten in de wacht te hebben gestaan nog steeds niemand aan de telefoon gekregen. Op Facebook wordt beweerd dat zij binnen 60 minuten reageren, dat is inmiddels meer dan 24 uur geleden en nog geen reactie.. de chat is momenteel niet beschikbaar.

Hoe wil je met je klanten communiceren NS ?

7 reacties

Reputatie 7
Het is heel erg druk door de invoering van NS Flex, waardoor er enorm veel mensen bellen. Heb je een vraag die je ook hier kan stellen, of specifiek een medewerker van de klantenservice voor nodig hebt?
Hi Ns222. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je onze Klantenservice niet te pakken krijgt. Zoals Slidestops al aangeeft is het momenteel ontzettend druk. Dit is overigens op al onze kanalen het geval. Wellicht kunnen we je hier verder helpen?
Badge +3
Als de gemelde tijden niet worden gehaald, dan moeten ze worden aangepast. Kleine moeite, groot plezier.
Dat ben ik het zeker met je eens, Tochjo. Dit is vanuit de medewerkers ook al regelmatig aangegeven bij de betreffende afdeling maar helaas (nog) geen gehoor aan gegeven 😞. Onze Klantenservice pagina heeft wel een melding dat het telefonisch erg druk is. Deze drukte is helaas ook het geval op onze online kanalen. Ik zal het nog weer eens aankaarten!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een vraag over een bedrag dat door NS van mijn rekening is afgeschreven maar ik kan de factuur ervan nergens terug vinden. Die wil ik graag inzien want ik weet niet waarvoor dit bedrag is geweest
Reputatie 7
Normaal gezien kun je dit bij MijnNS en dan bij Mijn facturen terugvinden. Als het 3.85 of een veelvoud daarvan is, is het een ov-fiets rekening. Als je een traject-vrij abonnement hebt, kan het gaan om reizen buiten je traject.
Ja bij mijn NS staat de factuur er niet tussen. Daarnaast is het geen veelvoud van €3,85. Het gaat om €50,17. Ook heb ik een dal vrij abonnement (jaar gratis na mijn afstuderen). Ik dacht misschien gaat het om mijn NS zakelijke afschriften maar daarvan heb ik nog geen factuur ontvangen..

Reageer