beantwoord

NS Schoolproject, op zoek naar contactpersonen

• 8 mei 2019
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Goedemiddag, voor een schoolproject op de Haagse Hogeschool had ik de vraag of ik in contact kan komen met iemand die gaat over procesbeheersing, verkeersleiding of met een veiligheidscoördinator ! Wij willen graag voor een paar keer langskomen om processen in kaart te brengen en dan een advies uit te brengen.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 8 mei 2019, 14:44

Hallo imanem en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat je hier niet veel personen gaat vinden die je vragen kunnen beantwoorden. Wellicht kun je op onze Facebookpagina een oproep plaatsen voor collega's die je kunnen helpen. De Verkeersleiding is grotendeels in handen van ProRail, wellicht kun je ook daar een balletje opgooien. Veel succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo imanem en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat je hier niet veel personen gaat vinden die je vragen kunnen beantwoorden. Wellicht kun je op onze Facebookpagina een oproep plaatsen voor collega's die je kunnen helpen. De Verkeersleiding is grotendeels in handen van ProRail, wellicht kun je ook daar een balletje opgooien. Veel succes!
Hallo Jouke NS,

Ik werd doorverwezen door de telefonische klantenservice naar de online klantenservice die mij weer op zijn beurt hierheen heeft geleid. Ik zal het proberen op de Facebookpagina ! En ik zal zeker rondsnuffelen bij ProRail,

Hartelijk bedankt !
Om met Prorail in contact te komen zou je ook eens op Twitter kunnen zoeken, er zijn een aantal OvD's redelijk actief, zoek op Twitter maar eens naar "OvD Rail"

Reageer