beantwoord

NS schrijft dat ze een gratis telefoonnummer hebben

• 19 juli 2016
  • 6 reacties
  • 941 Bekeken

Onlangs heb ik ivm onmogelijkheid mijn e-ticket uit te printen, contact gezocht met het aangegeven 030
nummer. Omdat ik denk dat de fout niet bij mij ligt heb ik tijdens het gesprek aangegeven dat ik nu de belminuten
extra moet betalen aan mijn provider. Ze kon me echter niet terugbellen. Het hele gedoetje heeft 13 min. geduurd.
Nu kreeg ik vandaag bericht dat ze het niet kunnen restitueren omdat er een gratis nummer zou zijn. Mij onbekend en ook dat
gratis nummer wordt niet in de mail vermeld.
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 juli 2016, 19:16

Hi Wil! Welkom op het NS Serviceforum!

Ons nummer is inderdaad lokaal tarief. Er zijn wel gratis kanalen zoals e-mail, Twitter, Facebook en Live Chat en het Serviceforum waar je terecht kan met vragen/verzoeken. Ik kijk graag of ik je tegemoet kan komen in de kosten. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

6 reacties

Raar, het nummer van NS is tegen lokaal tarief, niet gratis.
Reputatie 3
Vervelende situatie dit. Uit een ander topic begrijp ik dat u niet de enige bent die hier last van heeft gehad. Volgens mij zijn de belkosten in die situatie wel vergoed.

https://forum.ns.nl/contact-52/telefoonkosten-door-fout-de-ns-25763/index1.html#post158997
Hi Wil! Welkom op het NS Serviceforum!

Ons nummer is inderdaad lokaal tarief. Er zijn wel gratis kanalen zoals e-mail, Twitter, Facebook en Live Chat en het Serviceforum waar je terecht kan met vragen/verzoeken. Ik kijk graag of ik je tegemoet kan komen in de kosten. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Uiteindelijk heeft de NS -na veel inspanningen van mijn kant- de gemaakte belkosten vergoed. Mij ging het meer om de klantvriendelijkheid van het systeem, dat moet gewoon werken. En dat ik als tegemoetkoming nu een omzetting tweede klas naar eerste klas krijg is een aardig gebaar...:?
Ik heb begrepen van mijn collega dat alles is opgelost. Mag ik vragen waarom je deze tekst nogmaals stuurt?
Omdat je collega mij vroeg e.e.a op het forum af te handelen/te melden. Volgens mij heb ik niet opnieuw
dezelfde tekst ingevoerd, zo ja dan was dit niet de bedoeling.

Reageer