beantwoord

NS stuurt mails naar mijn oude adres

• 19 december 2020
  • 6 reacties
  • 315 Bekeken

NS stuurt mails naar mijn oude adres, zelfs ik heb het adres in mijn gegevens gewijzigd

icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 december 2020, 11:04

Hallo rupertsundaram, welkom op de NS Community. 

Als je dat nog niet hebt gedaan, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Dat is heel vervelend. Al contact met NS opgenomen?

Hallo rupertsundaram, welkom op de NS Community. 

Als je dat nog niet hebt gedaan, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice

Hallo allemaal

Ik heb twee keer een ov-kaart aangevraagd en heb er nog geen gekregen

Nu ontving ik deze mail en kreeg ik de kaart niet ... Help me alstublieft

Relatienummer: ***|     Ons kenmerk: ***

Geachte heer ***,

Uw eerste factuur *** staat voor u klaar in Mijn NS, in het menu onder Facturen. Het totaalbedrag van € 5,00 heeft u al betaald.

Altijd inzicht in uw kosten
Wist u dat de kosten van uw reis ook online beschikbaar zijn in Mijn NS. Zo kunt u gemakkelijk uw reiskosten inzien en controleren.

Informatie over de factuur vindt u op www.ns.nl/factuur.

Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl/klantenservice of stel uw vraag op de NS Community.

Met vriendelijke groet,

Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice

Kunnen we je ergens mee helpen?
audience@2x.png Community twitter@2x.png Twitter
Je gegevens zijn opgenomen in het NS-klantenbestand. We gebruiken deze gegevens o.a. om je te informeren over voor jouw relevante diensten en producten van NS Groep N.V. en haar werkmaatschappijen en samenwerkende partners.

Dit bericht is automatisch aangemaakt en verstuurd. Teruggezonden berichten worden daarom niet gelezen. Heb je nog vragen of opmerkingen? Wij helpen je graag verder. Kijk op Klantenservice of stel jouw vraag op de NS Community. We staan dag en nacht voor je klaar.
› Disclaimer › Privacy

Goedemorgen Haiian. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice. Waarschijnlijk staat er een oud adres van je in het systeem waar de kaarten naartoe zijn gestuurd.

Op / 25-11-2020 / Ik heb een aanvraag ingediend voor een ov-kaart. Mijn naam is xx

xxx

Adres

xx

Deze kaart is niet verkregen....

Op / 15 -12-2020 / Ik heb een aanvraag ingediend voor een ov-kaart. Mijn naam is xxx

Geboortedatum

xx 

Adres

xx

Deze kaart is niet verkregen

@Haiian dit is een openbaar forum. Ik heb alle gevoelige informatie zojuist uit je bericht gehaald. Je kan de Klantenservice hierover berichten via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030 - 751 51 55.

Reageer