ns voor fans | NS Community
beantwoord

ns voor fans

  • 9 December 2020
  • 4 reacties
  • 1189 Bekeken

Hoi mensen van de NS

Ons zoontje van 3,5 is al sinds hij kan praten fan van treinen. Zijn overgrootopa heeft 30 jaar bij de NS gewerkt en hij heeft een foto van hem in conducteursoutfit in zijn kamer staan. Nu staan wij regelmatig op het station om treinen te bekijken en toen hij laatst met zijn overgrootopa mee mocht, mochten ze zelfs van een van de Ns collega’s in de cabine van de machinist kijken. Een droom die uit kwam😀. Maar dan komt het afscheid van de treinen. Het moment waarop we naar huis gaan. Hartverscheurend vindt hij het om de treinen achter te laten. Hij had bedacht dat ze beter jn zijn kamer konden staan. Dat is warmer 🤷🏻‍♀️😂

Kan ik ook ergens ns treinen knuffels of kussens of iets vinden? Hij neemt nu elke avond de Lego trein mee naar bed maar dit is toch wat minder slaapvriendelijk 😂. Ik heb gegoogled maar kan niks vinden. Hebben jullie een webshop? Ik hoop dat er iets waardoor zijn kamer toch een beetje gevuld is met zijn geliefde ns trein. 

icon

Beste antwoord door loklok8 9 December 2020, 21:46

Bekijk origineel

4 reacties

Wat leuk dat je een treinenfan thuis hebt! Toevallig weet ik dat ze in Sneek in het modelspoormuseum T-shirtjes voor kinderen hebben met een NS trein en spoorbomen. Welk type trein weet ik zo niet meer, volgens mij een ICM. Mijn zoontjes hadden het als pyjama, want ja, je wilt zo'n trein 's nachts natuurlijk zo dichtbij mogelijk houden. :wink: Misschien kan je vragen of ze ze nog verkopen? 

De knuffeltreintjes zijn inderdaad af en toe te vinden op Marktplaats, dus goed om het in de gaten te houden. Je kunt natuurlijk ook zelf producten personaliseren met een foto. Denk bijvoorbeeld aan een beker met een zelf gemaakte foto van een trein. Ik hoop dat je iets hebt aan de gegeven tips! 

Reputatie 7
Badge +1

Wellicht staat er tussen een van de upcycle producten nog wat leuks voor in huis. Dit kussen misschien van oude treinstoelbekleding?

De Spoorwinkel van het Spoorwegmuseum heeft ook een emailadres, mogelijk dat je daar na kan vragen of ze nog de knuffeltrein hebben? 

Reputatie 7
Badge +3

Ik las laatst op Twitter dat de leverancier failliet is en dat daarom de knuffeltrein nu niet meer leverbaar is. Wel wordt er op zoek gegaan naar nieuwe leverancier. Maar wie weet duikt er ergens nog eentje op op Marktplaats of heeft het Spoorwegmuseum er toch nog wat. Vorig jaar hadden ze ze nog 

 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

De pluche knuffeltreinen (3 delen) zijn volgens mij te koop in het Spoorwegmuseum, maar soms komt er ook wel eentje voorbij op Marktplaats. Ze zijn behoorlijk populair en kosten nieuw €35.

Reageer