beantwoord

NSzone taxi klacht

  • 30 november 2018
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Waar kan ik een klacht over de NSZonetaxi kwijt???
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 november 2018, 11:55

Goedemorgen gharryh!

Klachten over een rit kun je indienen via je Mijn NS Zonetaxi. Je kunt dan de betreffende rit selecteren en daarbij de klacht noteren. Mocht dat niet lukken dan lees ik dat graag, misschien kan ik dan nog een alternatief verzorgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen gharryh!

Klachten over een rit kun je indienen via je Mijn NS Zonetaxi. Je kunt dan de betreffende rit selecteren en daarbij de klacht noteren. Mocht dat niet lukken dan lees ik dat graag, misschien kan ik dan nog een alternatief verzorgen.

Donderdag 24 oktober een taxi besteld om 05.00 uur in de ochtend taxi is niet komen opdagen!! Onbeschoft en ook niet eens gebeld worden ik moest er zelf achteraan gaan. Gaan jullie zo met jullie klanten om? Ik kan geen klacht via de site indienen daarom doe ik het nu hier! Mvg Cleo

Reageer