Olie schade | NS Community
beantwoord

Olie schade


Hoi!

 

Aangezien het erg druk is op de andere kanalen dacht ik maar hier een post te plaatsen.

 

Ik heb een klacht over de fietsenstalling bij Den Haag centraal. Afgelopen weekend ben ik daar geweest en er zat allemaal olie nét onder de railing van de roltrap. Hier was ik mij initieel niet bewust van en daardoor heb ik mijn broek en jas flink besmeurd voordat ik erachter kwam. Jammer genoeg laat de wasmachine mij in de steek om het op te lossen en blijven de vlekken er na veelvuldig en met Vanish wassen er gewoon in zitten.

 

Hierom resteren mij twee vragen:

- Kan de NS hier een schadevergoeding voor bieden aangezien ik vind dat dit buiten mijn schuld ligt?

- Kan de NS schoonmakers aansturen om de olie onder de railing van de roltrap weg te halen zodat toekomstige gebruikers hier geen last van ondervinden?

 

Hoewel ik niet echt boos ben (hooguit op degene die het gedaan heeft maarja dat zal vast een raadsel blijven) vind ik het eigenlijk wel heel erg kwalijk dat dit kan gebeuren en mijn kleding nu naar de galemiezen is.

 

Overigens alle hulde voor de NS medewerker die bij de fietsenstalling stond! Die heeft mij zowel aan een nieuwe fiets (die ik inmiddels ook al besmeurd had) geholpen én heeft mij geholpen om de schade op mijn kleren en handen enigszins te beperken. :)

icon

Beste antwoord door mrfreeze 25 May 2022, 18:24

Bekijk origineel

12 reacties

Daar had ik mij al bij neergelegd en begrepen. Ik probeer enkel, net als @mrfreeze, uit te leggen dat het raar en niet duidelijk is.

Nogmaals ik weet dat je daar niks aan kan doen en ik wens je een mooie Hemelvaartsdag toe. 😃

Met alle respect: ik vind een doorverwijzing in dit geval geen antwoord.

Wij zijn geen klantenservice, dit is een openbaar reiziger-helpt-reiziger platform. We vragen je hier niet al je privégegevens en IBAN neer te leggen. Het antwoord is wat het is, en dat is dat mijn collega's van de klantenservice je hiermee kunnen helpen.

Volledig mee eens @mrfreeze

 

Antwoord te geven waar nodig, absoluut, maar we kunnen de verzoeken zelf niet afhandelen. 

Met alle respect: ik vind een doorverwijzing in dit geval geen antwoord.

Ik weet dat jij ook niks kan doen aan het protocol, daarom bedankt voor je reactie en een mooie avond nog (ook voor @mrfreeze!). 🙂

Reputatie 7
Badge +3

I rest my case ...

Antwoord te geven waar nodig, absoluut, maar we kunnen de verzoeken zelf niet afhandelen. 

“Dit forum is een plek waar iedereen terecht kan met vragen of tips over het reizen met NS. Je kunt hier in gesprek gaan met andere reizigers, en daarnaast is het NS webcareteam aanwezig om antwoord te geven waar nodig.” 

Bron: Even voorstellen: de moderators van de NS Community

 

Rare gang van zaken vind ik het maar...

Wat een raar beleid zeg van NS, handig zeg voor al die topics die ik al langs zag komen van goede mensen die bijvoorbeeld achterstallig onderhoud doorgeven, en mooie reclame voor klachten…

 

Bedankt in ieder geval voor je hulp @Tomas NS! 😃

Dit is een reiziger-helpt-reiziger platform, dus je dient dit wel via onze klantenservice te spelen. Een e-mailadres hebben wij helaas niet. Mocht het op de chat erg druk zijn dan kun je de chat het beste gewoon open laten staan en niet afsluiten, dan krijg je er vanzelf een reactie op. Deze moet hoe dan ook komen.

Hoi @Tomas NS ,

 

Bedankt voor je reactie en de condoleances! 😉 Is er op dit forum dan niemand van NS aanwezig die hiermee kan helpen? Is er anders een email adres wat ik kan gebruiken?

 

Ik was ook al aan de chat functie begonnen op de site van NS maar na 1,5 uur had ik nog niemand te pakken… Twitter & Facebook zit ik niet echt op te wachten. Maar ik dacht dat de klantenservice ook aanwezig was op dit forum of staat dit helemaal los van de NS ofzo?

Reputatie 7
Badge +4

@Tomas NS: Welkom waarde naamgenoot, al spel ik mijn naam anders, ;-)

Goedemiddag Olie070, welkom op de NS Community!

 

Wat ontzettend jammer dat je kleding zo is besmeurd met olie! Ik wil je in dit geval, ondanks de drukte, toch adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Via Facebook en Twitter hoef je ook niet aan de telefoon te blijven hangen.

Voor als foto's nog gewenst zijn, hier een paar vlekken op de broek. Wellicht valt het minder op omdat het een foto is maar in het echt is het erg donker zwart wat er niet af te krijgen is.

 

Mijn jas heeft grijzige delen nu die niet geweldig zichtbaar zijn op foto's, maar in het echt lijkt het nu bijna een camouflage jas. 😉😒

 

Van beide een korte impressie. De broek:

En de jas:

Reageer