beantwoord

Onbegrijpelijke Reactie van het forum

• 8 juli 2017
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Ik krijg een email van het NS forum

Je hebt een privébericht ontvangen

Beste pvdlee,

Je hebt op het NS Serviceforum een nieuw privébericht ontvangen van NS Serviceforum.

Klik hier om in te loggen en het bericht te lezen.

Met vriendelijke groet,

Het NS Serviceforum team

Als ik vervolgens op de link klik kom ik ergens op het NS forum met de volgende mededeling:
U heeft geen toestemming om een privébericht te versturen.

Wat moet ik hier nou mee????
icon

Beste antwoord door Chiel NS 8 juli 2017, 12:31

Er lijkt inderdaad wat mis te gaan bij de registratiemail pvdlee. Ik heb dit inmiddels intern uitgezet, zodat dit opgelost kan worden. We houden jouw account even in de gaten, als de storing is verholpen zetten wij een knop voor je om zodat je gewoon weer kan reageren. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties

Als ik vervolgens op de link klik kom ik ergens op het NS forum met de volgende mededeling:
U heeft geen toestemming om een privébericht te versturen.

Wat moet ik hier nou mee????

pvdlee,

Na het aanmelden op het forum krijg je normaal gezien een mail om je aanmelding te bevestigen. Heb je deze stap al gedaan?

Na activatie zie je dan rechts op het forum een lijst met de o.a. de optie privéberichten. Helemaal onderaan heb je ook de optie "uitloggen". 🙂
Er lijkt inderdaad wat mis te gaan bij de registratiemail pvdlee. Ik heb dit inmiddels intern uitgezet, zodat dit opgelost kan worden. We houden jouw account even in de gaten, als de storing is verholpen zetten wij een knop voor je om zodat je gewoon weer kan reageren. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 7
Pvdlee, krijg jij deze berichten wel in jouw inbox als melding? Op het moment dat ik jouw account wil bekijken, krijg ik de indruk dat het account niet (meer) bestaat namelijk.
Reputatie 7
Update: Helaas is door een fout van de platformbeheerders het registreren op het forum als nieuwe user niet verlopen zoals we dat hadden gewild. Deze gebruikers zijn niet goed op het forum terecht gekomen, waardoor reacties e.d. niet gelezen konden worden. Reactiemails werden niet verstuurd, waarbij een herstelactie van het gehele account ook niet mogelijk bleek. De platformbeheerders hebben de forumgebruikers op de hoogte gesteld via een e-mail dat zij hun account opnieuw kunnen aanmaken, om zo weer bij hun topic te komen. Dit is mogelijk met dezelfde username als eerst. Excuses voor het ongemak pvdlee.

Reageer