beantwoord

Onderzoek overnemen/overkopen grond

• 20 april 2020
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemiddag,

Onze tuin grenst aan grond van NS Vastgoed. De vorige bewoners hebben +/- 15 jaar geleden een deel overgenomen van NS Vastgoed, echter hebben ze nooit het volledige deel overgenomen tot aan het pad (ook van NS Vastgoed). Wanneer wij nu de tuin uitlopen, overbruggen we een niet gebruikt deel wat we wel doen onderhouden.

Wij proberen in contact te komen met NS Vastgoed om de mogelijkheden te onderzoeken om dit stuk over te nemen, echter vind ik nergens contactgegevens. Wie kan mij hierbij helpen?

Uiteraard is bovenstaande erg summier, maar voor meer informatie kunt u uiteraard direct contact met mij opnemen.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 mei 2020, 11:58

Update: Ik heb inmiddels een reactie gekregen, met contactinformatie, en heb Skeeb voorzien van deze informatie!

Voor de meelezers: Zoals ik al aangaf in mijn eerdere reactie is er geen vast contactpunt voor dit soort vragen, gezien dit onderverdeeld is per regio en locatie. Voor vergelijkbare vragen kan contact opgenomen worden met de Klantenservice die dan intern met een beetje geluk contactinformatie kunnen achterhalen voor de specifieke situatie. Gezien het type casus kunnen dit soort vragen het beste gestelde worden via een nieuw topic op deze Community of door een berichtje te sturen via Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Skeeb

Ik snap dat je hier vragen over hebt! Heb je jouw vraag al bij de gemeente gesteld of verwijzen zij je door naar NS Vastgoed?

Hoi Rizana,

Ik heb de vraag ook gesteld bij onze gemeente, echter kreeg ik al van omwonenden te horen dat we hiervoor bij NS Vastgoed moesten zijn. Helaas is NS Vastgoed zelf moeilijk te bereiken, vandaar mijn topic hier.

Verder weet ik niet wie ik precies moet hebben, dus ik probeer nu de juiste communicatiekanalen te vinden voor dit proces en hopelijk is er iemand die mij de juiste richting op kan sturen.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

ps. zeg maar Danny :wink:

Duidelijk, bedankt voor de verdere informatie!

Bij mijn weten is er geen algemene contactmogelijkheid voor NS Vastgoed, dit gaat namelijk per regio, of specifieker zelfs per stationslocatie. Zou je kunnen aangeven om welke locatie het gaat? Mocht je dit liever niet openbaar willen plaatsen mag je mij ook een privébericht sturen hiervoor. Ik ga proberen om je dan in contact te brengen met iemand die je verder kan helpen!

Update: Ik heb inmiddels een reactie gekregen, met contactinformatie, en heb Skeeb voorzien van deze informatie!

Voor de meelezers: Zoals ik al aangaf in mijn eerdere reactie is er geen vast contactpunt voor dit soort vragen, gezien dit onderverdeeld is per regio en locatie. Voor vergelijkbare vragen kan contact opgenomen worden met de Klantenservice die dan intern met een beetje geluk contactinformatie kunnen achterhalen voor de specifieke situatie. Gezien het type casus kunnen dit soort vragen het beste gestelde worden via een nieuw topic op deze Community of door een berichtje te sturen via Facebook of Twitter.

Reageer