beantwoord

onduidelijke geplande afschrijving

• 2 november 2019
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

hoi ik heb een vraagje zag op mijn rabobank app er om de 2 dagen 8.50 afgeschreven gaat worden staat geen bestelnummer niks bij.

ik reis via de app , mijn ovchipkaart staat er appart van want ik reis alleen trajectvrij van Geldermalsen na Beesd.

er is nooit eerder zoiets voorgekomen en vind het een beetje vreemd waar dit vandaan komt

groetjes Jaela

icon

Beste antwoord door Robert B 2 november 2019, 11:53

Wat is de betalingsomschrijving voor die incasso, en wie is de ontvanger? TLS of NS Reizigers inz ….

Meestal gaat het om huren van OV-fiets, Stallen op Rekening (eigen fiets) of reizen buiten je traject. Of misschien een klassewissel als je 1e klas gereisd hebt.

Als de incasso van NS komt dan vind je de factuur ook terug in Mijn NS.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag jaelahol1997 en welkom bij de NS Community!

Ik durf helaas weinig te beoordelen hierover, puur aan de hand van een bedrag kan ik niet uitmaken waar dit voor zou moeten zijn. Ik ga ervan uit dat dit wel een afschrijving is die door oNS wordt uitgevoerd, gezien je op onze Community dit bericht schrijft.

Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken of wij een factuur kunnen terugvinden wat hoort bij de afschrijving. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Facebook en Twitter, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven)

Badge +3

Wat is de betalingsomschrijving voor die incasso, en wie is de ontvanger? TLS of NS Reizigers inz ….

Meestal gaat het om huren van OV-fiets, Stallen op Rekening (eigen fiets) of reizen buiten je traject. Of misschien een klassewissel als je 1e klas gereisd hebt.

Als de incasso van NS komt dan vind je de factuur ook terug in Mijn NS.

Reageer