beantwoord

Online klacht indienen

• 22 juni 2017
  • 6 reacties
  • 12415 Bekeken

Ik vraag me af waarom het niet mogelijk is om online een klacht in te dienen?

Ik heb vanmorgen mijn trein gemist omdat omgeroepen werd dat de sprinter naar Weert vanaf spoor 2 zou vertrekken maar vervolgens reed ie zonder bericht weg van spoor 1 (in Tilburg)

En op de terugweg heb ik weer bijna de trein gemist omdat deze opeens vanaf Strijp-S op spoor 1 vertrok (zonder omroepbericht met alleen een snelle wisseling op de borden). Tussen deze sporen zit een brug en 2 trappen dus alleen met geel hard rennen net weten te halen.

Ik zou graag zien dat de informatievoorziening beter is, zeker op trajecten waar je maar 1x per half uur een aansluiting hebt.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 juni 2017, 18:33

Hallo Noortje84 en welkom op het NS Serviceforum.

Dat lijkt niet goed te zijn overgebracht, de informatie over de spoorwisselingen. Ik kan me voorstellen dat al het rennen en het traplopen met dit weer geen pretje is, zeker in Zuid-Nederland niet. Jouw klachten zijn via elk kanaal in te dienen, of het nu via Social Media, E-mail, Live-Chat of dit forum is: alle klachten en feedback spelen wij door naar de desbetreffende afdeling. Zou je mij nog kunnen voorzien van de vertrektijden van jouw treinen, dan maak ik een duidelijke melding van beide incidenten. Het is goed als wij als organisatie te horen krijgen waar wij tekort zijn gekomen. Zeker als het gaat om informatieverschaffing. Als je graag per e-mail een reactie van ons ontvangt, dan kun je inderdaad de weg van de e-mail gaan, zoals Jena al beschreef. Hier vind je alle kanalen.
Bekijk origineel

6 reacties

Hey Noortje,

Een klacht kan je zeker online indienen. Het handigste is dat via het contactformulier te doen: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als je online een klacht indiend, krijg je er ook een reactie op. Doe je dit telefonisch, dan niet.

Groetjes, Jena
Reputatie 7
Hallo Noortje84 en welkom op het NS Serviceforum.

Dat lijkt niet goed te zijn overgebracht, de informatie over de spoorwisselingen. Ik kan me voorstellen dat al het rennen en het traplopen met dit weer geen pretje is, zeker in Zuid-Nederland niet. Jouw klachten zijn via elk kanaal in te dienen, of het nu via Social Media, E-mail, Live-Chat of dit forum is: alle klachten en feedback spelen wij door naar de desbetreffende afdeling. Zou je mij nog kunnen voorzien van de vertrektijden van jouw treinen, dan maak ik een duidelijke melding van beide incidenten. Het is goed als wij als organisatie te horen krijgen waar wij tekort zijn gekomen. Zeker als het gaat om informatieverschaffing. Als je graag per e-mail een reactie van ons ontvangt, dan kun je inderdaad de weg van de e-mail gaan, zoals Jena al beschreef. Hier vind je alle kanalen.
Beste Thomas,

Bedankt voor de reactie. Het ging om de trein naar Weert van 7.37uur vanuit Tilburg (die dus uiteindelijk van spoor 1 vertrok terwijl hij op spoor 2 zou komen) en terug de trein op Eindhoven Strijp S van 17.54uur richting Tilburg Universiteit die op het laatste moment ook op het spoor aan de andere kant van het viaduct vertrok
Bedankt voor het doorgeven van de aanvullende informatie!
Nog een trein die tevroeg vertrekt van uit wormerveer. Weet niet wat het is met deze station. NS nog een keer.
Nog een trein die tevroeg vertrekt van uit wormerveer. Weet niet wat het is met deze station. NS nog een keer.

Je reageert nu in een oud topic, zonder dat dit er echt mee te maken heeft. Ik wil je adviseren in het vervolg een nieuw topic aan te maken voor dergelijke klachten. Hoe laat wilde je vertrekken en welk traject wilde je gaan reizen?

Reageer