LS,
Ik heb een mail ontvangen van jullie met daarin de gegevens vd laatste factuur, een stornering. Deze factuur staat niet in het factuuroverzicht van Mijn NS. Graag zou ik deze factuur ontvangen.
Is dit de juiste plek om deze vraag te stellen? Erg ondoorzichtig waar ik de klantenservice kan bereiken en hoe openbaar dit bericht is.
Moet ik hier mijn factuurnummer noemen of leest iedereen dan mee?
Groeten.
Beste antwoord door Pingpong
LS,
Ik heb een mail ontvangen van jullie met daarin de gegevens vd laatste factuur, een stornering. Deze factuur staat niet in het factuuroverzicht van Mijn NS. Graag zou ik deze factuur ontvangen.
Is dit de juiste plek om deze vraag te stellen? Erg ondoorzichtig waar ik de klantenservice kan bereiken en hoe openbaar dit bericht is.
Moet ik hier mijn factuurnummer noemen of leest iedereen dan mee?
Groeten.
Iedereen kan meelezen dus het is niet handig om hier persoonsgegevens neer te zetten. op www.ns.nl/klantenservice kan je zien hoe je contact kan opnemen.