beantwoord

Ontbrekende factuur in overzicht Mijn NS

• 8 februari 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

LS,

Ik heb een mail ontvangen van jullie met daarin de gegevens vd laatste factuur, een stornering. Deze factuur staat niet in het factuuroverzicht van Mijn NS. Graag zou ik deze factuur ontvangen.

Is dit de juiste plek om deze vraag te stellen? Erg ondoorzichtig waar ik de klantenservice kan bereiken en hoe openbaar dit bericht is.

Moet ik hier mijn factuurnummer noemen of leest iedereen dan mee?

Groeten.

icon

Beste antwoord door Pingpong 8 februari 2021, 11:40

LS,

Ik heb een mail ontvangen van jullie met daarin de gegevens vd laatste factuur, een stornering. Deze factuur staat niet in het factuuroverzicht van Mijn NS. Graag zou ik deze factuur ontvangen.

Is dit de juiste plek om deze vraag te stellen? Erg ondoorzichtig waar ik de klantenservice kan bereiken en hoe openbaar dit bericht is.

Groeten.

Iedereen kan meelezen dus het is niet handig om hier persoonsgegevens neer te zetten. op www.ns.nl/klantenservice kan je zien hoe je contact kan opnemen.

Bekijk origineel

3 reacties

LS,

Groeten.

Iedereen kan meelezen dus het is niet handig om hier persoonsgegevens neer te zetten. op www.ns.nl/klantenservice kan je zien hoe je contact kan opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een openbare community, dus persoonlijke gegevens plaatsen zou ik niet doen. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Voor vragen over facturen kun je telefonisch, via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Hoi manou, welkom op onze NS Community!

Hier leest iedereen wel mee, dus je kan beter contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de facturen, naar hoe dit precies zit.

Edit; Ah, ik zie dat Pingpong en MoDe je al op het juiste spoor hebben gezet. Bedankt! Hopelijk kom je er zo uit, manou.

Reageer