beantwoord

Onterechte afschrijving OV-fiets

• 20 november 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo,

Ik krijg nu voor de 2e keer een mail dat ik al een week een ov fiets in mijn bezit heb, maar dit is niet zo.

Ik Breng iedere dag mijn fiets terug naar de fietsenstalling in Roosendaal, dus nu willen ze geld afschrijven.

Maar dit klopt niet.

Gr Vivianne

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 november 2019, 15:30

Hi Viianne27, 

Welkom op dit forum, Blijkbaar is er bij het inscannen van de fiets iets niet goed gegaan.

Heeft Roosendaal nog een bemensde fietsenstalling?? Ik zou in ieder geval snel contact opnemen met NS. De fiets staat nu als zijnde nog steeds in jouw bezit geregistreerd. NS gaat bij niet inleveren van de fiets over tot incasso van € 250,00. Er zijn op dit forum al meerdere topics over.

Onderstaand de website van OV.-fiets:

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/deur-tot-deurdiensten-verloren-of-gestolen.html

Ik hoop dat je snel het misverstand kan oplossen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Viianne27, 

Welkom op dit forum, Blijkbaar is er bij het inscannen van de fiets iets niet goed gegaan.

Heeft Roosendaal nog een bemensde fietsenstalling?? Ik zou in ieder geval snel contact opnemen met NS. De fiets staat nu als zijnde nog steeds in jouw bezit geregistreerd. NS gaat bij niet inleveren van de fiets over tot incasso van € 250,00. Er zijn op dit forum al meerdere topics over.

Onderstaand de website van OV.-fiets:

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/deur-tot-deurdiensten-verloren-of-gestolen.html

Ik hoop dat je snel het misverstand kan oplossen.

Hoi vivianne27, welkom op de NS Community.

Zoals Woefdram aangeeft, kun je inderdaad het beste zo snel als mogelijk contact opnemen met de Klantenservice. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij het inleveren van de fiets, waardoor het systeem denkt dat je de fiets nog in je bezit hebt. Naar aanleiding van je contact kan de rit dan op de juiste datum en op het juiste tijdstip worden afgesloten, waardoor de correcte kosten in rekening gebracht zullen worden.

Reageer