beantwoord

Opleiding veiligheid en service

  • 15 February 2022
  • 2 reacties
  • 798 Bekeken

Beste NS,

 

Ik heb een vraag wat betreft het Veiligheid en Service.

Ik zit nu in mijn examen jaar en zoek een opleiding wat ik wil gaan doen na mijn school.

Nu wil ik bij V&S gaan werken. Welke opleiding raden jullie aan om te gaan doen? Of is er een opleiding vanuit jullie waar ik naar toe kan gaan? 

 

Met vriendelijke groeten

Senna!

icon

Beste antwoord door Slidestops 15 February 2022, 17:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Misschien hebben @Nathanael Philipse of @Slidestops een antwoord, zij werken bij V&S

In principe heb je een MBO 3 diploma nodig om te kunnen solliciteren, dus zorg ervoor dat je een opleiding gaat doen met minimaal dat niveau. 

Verder is er geen specifieke voor opleiding. Maar als je denkt aan bijvoorbeeld de HTV opleiding (handhaving, toezicht en veiligheid) dan heb je wel alvast een rugzakje en een beetje een voorbereiding.

Let er altijd op dat je bij de NS op een vacature solliciteert en niet op een opleiding. Er wordt intern wel een opleiding gegeven als je aan wordt genomen. Het is uiteindelijk van belang jezelf goed te profileren en goed voor de dag te komen. Je solliciteert op een vacature waar ook iemand van 30 die van de politie afkomt op kan solliciteren. Zorg voor een goede motivatie, een professionele houding en overtuig recruitement dat ze jou moeten hebben voor de functie ;)

Reageer