beantwoord

oplossing voor de drukte?

• 14 september 2018
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik moet naar NS Klantenservice bellen. Ik heb een paar keren geprobeerd. en elk keer wachtte ik meer dan 20 minuten en het het lukte nog niet. Ik begrijp dat de drukte iets te maken haast met het problemeen van NS flex. Hoe lang verwacht u het probleem te duren? Ik kan niet elk keer 20 minuten op de lijn blijven wachten. alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 september 2018, 11:52

Hi yep. Welkom bij de Community.

De maanden augustus en september zijn elk jaar drukke maanden. Dit jaar komt daar de komst van NS Flex ook nog bij. Ik kan me voorstellen dat je elke keer na 20 minuten het opgeeft. Op al onze kanalen is het erg druk. Je kan je vraag ook stellen via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi yep. Welkom bij de Community.

De maanden augustus en september zijn elk jaar drukke maanden. Dit jaar komt daar de komst van NS Flex ook nog bij. Ik kan me voorstellen dat je elke keer na 20 minuten het opgeeft. Op al onze kanalen is het erg druk. Je kan je vraag ook stellen via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
I heb geen vraag. Ik heb een uitstel gekregen en moet met iemand bij klantenservice erover pratten. De conducteur die het uitstel gaf raadde eraan dat ik zo doen ook.
Reputatie 5
Ik kan je helaas alleen aanraden dit te blijven proberen, yep. Onze telefonische afdeling, en onze Facebook & Twitterafdelingen zijn 24/7 geopend.

Reageer