Opzeggen NS abonnement | NS Community
beantwoord

Opzeggen NS abonnement

  • 8 October 2018
  • 18 reacties
  • 2250 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,
Ik probeer al een tijdje in contact te komen met de ns klantenservice om mijn Dal voordeel abonnement op te zeggen. Dit blijkt een lastige taak, want ik krijg maar niemand te pakken. Dit is zowel niet telefonisch als via de chat. Hoe moet ik dit nu opzeggen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 9 October 2018, 12:17

Bekijk origineel

18 reacties

Goedenavond yk12 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het jammer om te lezen dat je niemand te pakken krijgt hiervoor. Helaas is het de laatste tijd ontzettend druk op al onze kanalen, waardoor het even kan duren voordat je een medewerker te pakken krijgt. We zijn er zeker wel, maar er is iets meer geduld voor nodig dan normaal! Als je niet lang aan de telefoon wil hangen zou je ons ook een bericht kunnen sturen via Twitter (sneller) of Facebook. Daarvoor hoef je niet continu actief te zijn en kun je het een bericht per keer doen over een aantal dagen. 🙂
Ik heb de reactie van Olav93 verwijderd omdat deze off-topic was. Ik ga ervan uit dat dit bedoelt was voor een ander topic.
Reputatie 7
Badge
Ik heb de reactie van Olav93 verwijderd omdat deze off-topic was. Ik ga ervan uit dat dit bedoelt was voor een ander topic.

Excuus, ik miste inderdaad een reactie in een ander topic. Moet deze per vergissing hier hebben geplaatst.
Mijn abonnement is gisteren verlengd terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling is. Dit is doordat het zo moeilijk is om in contact te komen met de klantenservice. Ik heb geen twitter of facebook, dus dat gaat ook niet. Ik heb gisteren zelfs een uur aan de telefoon gewacht waarna ik zelf heb besloten om maar op te hangen.
Wat spijtig dat je er nog niet in bent geslaagd om iemand te benaderen, yk12. Je kunt het ook via de live-chat proberen. Het is helaas op al onze kanalen erg druk waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt.

In dit geval wil ik wel een uitzondering voor je maken en het via de Community voor je oplossen. Kun je me een privébericht sturen en daarin je naam, adres, woonplaats, kaartnummer, e-mailadres en geboortedatum doorgeven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Inmiddels heb ik het abonnement van yk12 opgezegd per de verlengdatum.

Voor de meelezers: Opzeggen van abonnementen gaat altijd van de Klantenservice en niet via deze community. Ik heb in dit geval een uitzondering gemaakt om op die manier het probleem in 1 keer op te kunnen lossen. Stuur niet op eigen initiatief een privébericht naar moderators maar doe dit alleen als ze hier om vragen!
Door een heleboel fouten bij NS is er toch geld afgeschreven.
Volgens de telefonische info van u, na het storneren, krijg ik nu een herinnering om te betalen (met incasso-dreigingen etc.), als ik dan weer heb betaald, krijg ik het weer terug.
Ik verzoek u om deze geautomatiseerde poppenkast NU stop te zetten.
Ik heb het abonnement enkele keren gestopt -en ruim voor de verloopdatum met vijf keer naar het station en veel telefoontjes met u- en wil verder niet lastig gevallen worden.
Duidelijk?

Met vriendelijke groeten/Best Regards
DickHoogendoorn | Designer BNO

Persoonlijke informatie verwijderd door moderator
Hoi DickHoogendoorn en welkom bij de NS Community!

Het spijt mij om te horen dat het niet helemaal lukt betreft de betaling van je abonnement.
Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd omdat deze openbaar in te zien waren.

De NS Community is een plaats waar reizigers elkaar kunnen helpen en is geen regulier klantenservice kanaal. Ik kan je het beste aanraden om je verhaal uit te leggen via bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Chat.
Je begrijpt het niet. Geprobeerd een abonnement te stoppen. Met hulp van baliemedewerkers van de ns. En nu moet ik het toch weer betalen. Waarna ik het geld terug krijg. En dat kan niet anders, want zo is het systeem. En wat te doen met twee keer een taxi naar het station en al die eindeloze telefoontjes: waar kan ik mijn schade verhalen?
Ik heb deze casus doorgezonden aan de redactie van 'Kanniewaarzijn'.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wil ook mijn Dal Voordeel abonnement stopzetten, omdat ik er niet genoeg gebruik van maak en de factuur simpelweg niet kan betalen op het moment dat het automatisch verlengd gaat worden. Via facebook en de chat krijg ik geen reacties en via de telefoon kom ik er niet door. Twitter heb ik niet, maar ik zou dat niet moeten hoeven aanmaken speciaal hiervoor, gezien er meerdere manieren zijn om contact te krijgen.
Hopelijk hoor ik via deze weg hoe ik toch in contact kom met NS!
Het spijt me om te lezen dat je nog geen reactie hebt ontvangen via deze andere kanalen, gdijkstra94, maar je hebt daar wel de juiste weg voor genomen. Ik moet wel aangeven dat het op beide kanalen momenteel erg druk is, waardoor een reactie langer kan duren dan ons streven. Ben je inmiddels al geholpen?
Ik heb zojuist net een reactie gekregen via de chat, als het goed is gaan ze ermee aan de slag! Dankjewel voor de snelle reactie op dit forum.
Interesting that people come here to find help with 'abonnement opzeggen' even though it's 'off topic'. That's exactly why I am here. Can't get a response via Chat for hours...
The site says "Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen" -- misschien door off topic community assistance?
Hello dvr2,

You can't cancel your subscription here. Have you still not gotten a reply on our chat? It is busy there but they have responded to every chat that started more that 90 minutes ago. There are other ways to cancel your subscription than via our chat. You can also send a message via Twitter or Facebook, but the chat should work too. I'm sorry that it takes a while!

Hierbij wil ik mijn abonnement opzeggen.

 

Met vriendelijke groet,

@@@@@ 

Hoi @@@@, welkom op onze NS Community. 

Je kan hier helaas je abonnement niet opzeggen. Dat kan via onze klantenservice, via de live-chat, social media op Twitter of Facebook, of telefonisch via 030-75 15 155. Hier zie je alle mogelijkheden.

Mijn echtgenote heeft via mijn dalvrij abonnement een bij abonnement. Zij kan dat niet opzeggen omdat ik de eigenaar van het abonnement ben. Hoe kan ik dat abonnement voor haar opzeggen? Het betreffende bij abonnement staat niet vermeld onder mijn producten?

Reputatie 7
Badge +3

Mijn echtgenote heeft via mijn dalvrij abonnement een bij abonnement. Zij kan dat niet opzeggen omdat ik de eigenaar van het abonnement ben. Hoe kan ik dat abonnement voor haar opzeggen? Het betreffende bij abonnement staat niet vermeld onder mijn producten?

Neem hiervoor telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice.

Reageer