beantwoord

OV-chipkaart als gestolen/verloren opgegeven, abbonementkosten betaald, teruggave lukt niet

• 8 februari 2017
  • 9 reacties
  • 269 Bekeken

De betaling met een bedrag van € 160,11 voor het reisproduct Vrijreizen is op 2 oktober 2016 voldaan.
Mijn reisproduct is op 20 juli 2016 al aangemerkt als vermist en/of gestolen bij de NS Reizigers B.V. en bij Trans Link Systems B.V. en daarom is de rekening die ik heb ontvangen onterecht opgesteld. De betaling die ik heb gedaan uit voorzorg wil ik graag terug.
Hierover heb ik meerdere malen contact gehad met mijn bank en de NS. Omdat ik de betaling vanuit mijzelf heb gedaan en het geen Incasso is kan de bank mij niet helpen. De telefonische dienst wijst echter met het vingertje naar mijn Bank en zo wordt ik van kastje naar de muur gestuurd. Hoe kan ik mijn broodnodige €160,11 terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 maart 2017, 14:32

Ik heb helaas al een aantal dagen niets meer vernomen van Alledagenonderweg20. Ik heb uitgezocht wat er aan de hand was en er staat nog een bedrag open die Alledagenonderweg20 dient te betalen.
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Alledagenonderweg20 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik dit kan oplossen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ok ik heb een privëbericht verstuurd, hoop dat ik het bedrag terugkrijg.
Hallo Alledagenonderweg20 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik dit kan oplossen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.

Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen, dus ik hoor graag meer van u of een van de collega's.
Dat is vervelend. Ik zal Erryt even een bericht sturen en dan zal hij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Excuses.
Excuus dat het even wat langer duurt dan gewenst. Ik ben er mee bezig en hoop vanmiddag een oplossing hiervoor te vinden.
Ik heb helaas al een aantal dagen niets meer vernomen van Alledagenonderweg20. Ik heb uitgezocht wat er aan de hand was en er staat nog een bedrag open die Alledagenonderweg20 dient te betalen.
Ik heb gevraagd waarom er een betaling openstaat, kunt u mij aangeven waar dat bedrag op gebaseerd is? Ik gebruik immers 1 reisproduct.
Ik deel deze gegevens graag in een privébericht Alledagenonderweg20, deze heb je inmiddels ontvangen.
Ik heb inmiddels alle vragen van Alledagenonderweg20 beantwoord en ik hoop dat nu alles duidelijk is.

Reageer