beantwoord

OV chipkaart ten onrechte afboeking.

Zaterdag 15 december wou ik naar Dordrecht.
Bij Amersfoort bleek een grote sein/wisselstoring te zijn, door deze storing ben ik met de NSbus naar Apeldoorn gegaan. Ik wilde eerst met de trein naar huis, naar zwolle.
Op Station Apeldoorn heb ik ingelogd met een NS eticket.
Omdat de regiobus sneller bleek heb ik voor deze optie gekozen.
Nu komt mijn probleem:
Ik had in mijn hand de uitgeprinte eticket maar ook mij ov chipkaart.
Met het uitloggen met mijn eticket heeft de NSpaal ook mij ovchipkaart gescant. Hierdoor is nu 10,00euro afgeboekt. Kan ik deze teruggeboekt krijgen?
De geld terug formulier op de NS website is hiervoor niet geschikt.
Ik moet namelijk een vertrek/aankomststation invullen maar dat kan niet want toen ik vertrok ben ik in zwolle ingelogd met de eticket.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 december 2018, 09:00

Hallo RESwart en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit jou is overkomen. Ook vervelend dat je hierdoor meer kosten hebt gemaakt dan nodig. Zoals MoDe al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om het instaptarief wat onterecht is ingehouden terug te krijgen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Met een e-ticket kunt u niet in of uitchecken, alleen poortjes openen, maar dat terzijde.

Om uw €10 terug te krijgen kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch, via twitter en facebook.
Hallo RESwart en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit jou is overkomen. Ook vervelend dat je hierdoor meer kosten hebt gemaakt dan nodig. Zoals MoDe al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om het instaptarief wat onterecht is ingehouden terug te krijgen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer