beantwoord

Ov kaart verloren

• 5 mei 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik ben gisteren mijn OV-Kaart verloren! Nu vroeg ik mij af hoe ik het Station Hengelo kan bereiken? Ik kan er zelf niet langsgaan namelijk.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 5 mei 2017, 09:38

Hallo lottehvj, wij h ook vj hoor! Welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat je jouw OV-chipkaart verloren bent. Denk je dat deze op station Hengelo gevonden zou kunnen zijn? Wat ik je dan aanraad is onze klantenservice te bellen (tel. 030 7515155) en te kiezen voor optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu. Hierdoor kom je in contact met de Gevonden Voorwerpen afdeling, die je helemaal zal uitleggen hoe je het beste te werk kunt gaan. Succes, en laat ons vooral weten of jouw OV-chipkaart terecht is!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Wat spijtig om te lezen dat je jouw OV-chipkaart verloren bent. Denk je dat deze op station Hengelo gevonden zou kunnen zijn? Wat ik je dan aanraad is onze klantenservice te bellen (tel. 030 7515155) en te kiezen voor optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu. Hierdoor kom je in contact met de Gevonden Voorwerpen afdeling, die je helemaal zal uitleggen hoe je het beste te werk kunt gaan. Succes, en laat ons vooral weten of jouw OV-chipkaart terecht is!

Bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad de klantenservice gebeld en hem laten blokkeren! Ik heb hem helaas niet terug gevonden. mvg. Lotte

Reageer