beantwoord

Ov kwijt!

• 29 november 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo iedereen,

Vanavond ben ik mijn studenten ov-chipkaart (gele kaart) kwijtgeraakt, waarschijnlijk op of rondom Leiden centraal. Helaas heb ik deze nergens gevonden en lag de kaart ook niet bij de gevonden voorwerpen. Nu wil ik mijn kaart graag blokkeren, maar ik weet het nummer op de kaart niet meer, is dit een probleem? Ook vroeg ik me af of ik, als ik een nieuwe ov-chipkaart aanvraag, deze weer opnieuw moet koppelen aan mijn studentenreisproduct?
Alvast bedankt!

Ps: de verloren ov-chipkaart staat op naam van J. van Gasteren. Als u deze heeft gevonden graag contact met mij opnemen!!
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 november 2017, 21:59

Hallo J. van Gasteren en welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat jij jouw OV-chipkaart bent kwijtgeraakt. Dit zijn altijd vervelende dingen, maar helaas is er maar een minieme kans dat de vinder zich op dit forum bevindt. Je kunt hiervoor het beste een opsporingsformulier indienen. Aan de hand hiervan kun je via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (tel. 030 7515155 optie 5 en dan optie 1) nagaan wat de status is van de opsporing. Het kaartnummer kun je opvragen bij TLS (Klantenservice OV-Chipkaart, tel. 0900 0980) waarbij je jouw persoonsgegevens moet doorgeven. Hier kun je gelijk de kaart blokkeren en vragen om een duplicaat met jouw Studentenreisproduct. Succes, laat ons weten of het gelukt is!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo J. van Gasteren en welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat jij jouw OV-chipkaart bent kwijtgeraakt. Dit zijn altijd vervelende dingen, maar helaas is er maar een minieme kans dat de vinder zich op dit forum bevindt. Je kunt hiervoor het beste een opsporingsformulier indienen. Aan de hand hiervan kun je via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (tel. 030 7515155 optie 5 en dan optie 1) nagaan wat de status is van de opsporing. Het kaartnummer kun je opvragen bij TLS (Klantenservice OV-Chipkaart, tel. 0900 0980) waarbij je jouw persoonsgegevens moet doorgeven. Hier kun je gelijk de kaart blokkeren en vragen om een duplicaat met jouw Studentenreisproduct. Succes, laat ons weten of het gelukt is!
Reputatie 2
Aanvullend op Thomas,

Mocht uw OV-kaart helaas niet meer gevonden worden dan kan je via Studentreisproduct een nieuwe kaart aanvragen. Alles staat netjes uitgelegd op de website in stappen.
http://www.studentenreisproduct.nl/detail/je-verliest-je-ov-chipkaart-of-hij-wordt-gestolen/
Badge +3
Zo snel mogelijk een anonieme kaart kopen en daar (3 weken) op kunnen reizen inderdaad, zie deze link.

Ben je student, dan kan je 1 week tijdelijk reizen via deze link in afwachting van je vervangende kaart.
Bedankt voor jullie reacties! Wacht het nog even af dan. Ik zal het laten weten als het gelukt is 🙂

Reageer