beantwoord

pasfoto insturen - foute link

• 11 juli 2019
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Ik kreeg via mail het verzoek een nieuwe pasfoto in te sturen. Maar de link is niet goed, kan met de inloggegevens die in de mail stonden niet inloggen. Het gaat om een ov kaart met abonnemt. De kaart verloopt in september. Waar kan ik de foto naar toe sturen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 juli 2019, 13:29

Goedemiddag Kejomi en welkom bij de NS Community!

Er is inderdaad iets mis gegaan met deze zending, de link waar de pasfoto geüpload kan worden is incorrect. Je kunt hiervoor terecht bij www.ns.nl/pasfotoupload.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Kejomi en welkom bij de NS Community!

Er is inderdaad iets mis gegaan met deze zending, de link waar de pasfoto geüpload kan worden is incorrect. Je kunt hiervoor terecht bij www.ns.nl/pasfotoupload.
Dank je, ga ik proberen!!
Ik kreeg dezelfde mail, vond deze reactie in de community, maar ook dan lukt het niet.
Steeds verschijnt de mededeling: 'Technische fout bij lezen tabel ZCARDRENEWAL voor procesid 51231069'
Hoe moet het dan wel?
Er is helaas een storing gaande wat betreft het insturen van de pasfoto. Ik heb nog geen bericht ontvangen dat deze inmiddels is verholpen of wanneer deze verholpen zal zijn. Wat dat betreft kan ik je voor nu alleen adviseren om het te blijven proberen, GK48.

Reageer