beantwoord

Post Consument niet beantwoord

Hallo NS, 3 maanden terug stuurde ik mijn eerste brief naar 'Post Consument'. Hier kreeg ik geen antwoord op. Via de Twitter Helpdesk vertelde ze dat de brief onvindbaar was en vroegen of de brief opnieuw verstuurd kon worden. Poging 2 is een paar weken geleden verstuurd, echter weer geen antwoord..... Via de Twitter Helpdesk werd weer gezegd dat de brief onvindbaar is. Nu werd mij via Twitter geadviseerd om via een contactformulier mijn verhaal te doen. Maar het enige formulier dat ik kan vinden heeft te maken met de OV-Chipkaart en vertraging, maar daar gaat mijn verhaal niet over. We zijn nu 3 maanden later en ik wil graag geholpen worden.....
icon

Beste antwoord door Iris NS 24 augustus 2017, 16:36

Door de vakantieperiode is het beantwoorden in dit topic wat later gekomen. Het probleem was al eerder opgelost. Excuses! De taxikosten zijn inmiddels vergoed 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Hi SofieW. Welkom op het NS Serviceforum!

Erg vervelend dat een reactie op je brief zo lang uitblijft 😞 Je hebt het verzonden naar NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht of per e-mail? Op dit moment is er namelijk wel sprake van een achterstand van gemiddeld 6 weken. Kan je aangeven waar je brief/e-mail over ging? Wellicht kunnen we je via het Forum verder helpen 🙂
Vreemd, 2 weken terug waren er nagenoeg geen achterstanden meer. Hoe kan dat ?

En 4 maanden geleden was de achterstand ook 6 weken....De acties die ondernomen zijn helpen dus niets ?
@MvanGelder
Aangezien ik niet zeker weet via welk kanaal SofieW heeft gebruikt ben ik uitgegaan van de gemiddelde achterstand op onze e-mail en schriftelijke (post) afdeling. Op dit moment zijn er wel extra mensen ingezet die op deze kanalen de achterstanden wegwerken.
Hallo Denise,

Er is twee keer een brief verzonden naar het bovenstaande adres! Ik zal even beknopt uitleggen waar het over gaat. Op de nacht van 31 maart op 1 april waren ik en een vriendinnetje van mij aan het wachten op station Den Bosch op de laatste trein naar Utrecht Centraal om 01:48. We waren half uur van te toren aanwezig, want we konden de trein echt niet missen. De trein kwam aan, iets wat vertraagd. We liepen naar de deuren om op de knop te drukken, maar de deuren gingen niet open. Toen zagen we rechts van ons allemaal politie en tientallen jongeren de trein in en uit rennen (we vermoeden een vechtpartij in de trein). Ik liep snel naar de de agenten en de conducteur toe om te vragen om ons binnen te laten. Maar de conducteur doet voor onze ogen ogen de deuren dicht en de trein reed verder. Wij natuurlijk lichtelijk in paniek. De agenten waren zo vriendelijk om een taxi voor ons te boeken. Want wij konden natuurlijk geen kant op. De vogelende trein ging pas weer in rond 6:00 in de ochtend. Politie vermelden dat de taxi voor ons kosteloos waren. De niets vermoedens stapte we de taxi in. Maar aangekomen in Utrecht werd toch verwacht van ons om af te rekenen en dan ergens de kosten te declareren. Waar was niet duidelijk. Ik heb vervolgens meerdere malen met de politie gebeld en uiteindelijk vertelde zij ons dat we dit bedrag bij NS moeten declareren. Volgens verwezen jullie ons door naar het post adres. En meteen stuurde wij de brief met het bonnetje. Alleen zijn we 3 maanden later en word ik van het kastje naar de de muur gestuurd. Graag hoor ik je reactie af. Groet.
Hi SofieW. Welkom op het NS Serviceforum!

Erg vervelend dat een reactie op je brief zo lang uitblijft 😞 Je hebt het verzonden naar NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500GJ Utrecht of per e-mail? Op dit moment is er namelijk wel sprake van een achterstand van gemiddeld 6 weken. Kan je aangeven waar je brief/e-mail over ging? Wellicht kunnen we je via het Forum verder helpen :)

Hallo Denice,

Er is twee keer een brief verzonden naar het bovenstaande adres! Ik zal even beknopt uitleggen waar het over gaat. Op de nacht van 31 maart op 1 april waren ik en een vriendinnetje van mij aan het wachten op station Den Bosch op de laatste trein naar Utrecht Centraal om 01:48. We waren half uur van te toren aanwezig, want we konden de trein echt niet missen. De trein kwam aan, iets wat vertraagd. We liepen naar de deuren om op de knop te drukken, maar de deuren gingen niet open. Toen zagen we rechts van ons allemaal politie en tientallen jongeren de trein in en uit rennen (we vermoeden een vechtpartij in de trein). Ik liep snel naar de de agenten en de conducteur toe om te vragen om ons binnen te laten. Maar de conducteur doet voor onze ogen ogen de deuren dicht en de trein reed verder. Wij natuurlijk lichtelijk in paniek. De agenten waren zo vriendelijk om een taxi voor ons te boeken. Want wij konden natuurlijk geen kant op. De vogelende trein ging pas weer in rond 6:00 in de ochtend. Politie vermelden dat de taxi voor ons kosteloos waren. De niets vermoedens stapte we de taxi in. Maar aangekomen in Utrecht werd toch verwacht van ons om af te rekenen en dan ergens de kosten te declareren. Waar was niet duidelijk. Ik heb vervolgens meerdere malen met de politie gebeld en uiteindelijk vertelde zij ons dat we dit bedrag bij NS moeten declareren. Volgens verwezen jullie ons door naar het post adres. En meteen stuurde wij de brief met het bonnetje. Alleen zijn we 3 maanden later en word ik van het kastje naar de de muur gestuurd. Graag hoor ik je reactie af. Groet.
Ik denk dat je je vraag per ongeluk zelf op beantwoord hebt gezet, maar wees gerust, met een beetje geluk lezen ze zo af en toe nog mee.

Wel vervelend dat het zo gelopen is en dat de politie de taxi geregeld heeft, want eigenlijk had NS personeel dit moeten doen. Dat de HC de deuren voor je neus sluit, vanwege incidenten, kan ik me in sommige situaties wel voorstellen, maar het is natuurlijk bijzonder vervelend als je er niks mee te maken hebt en dik benadeeld bent. Ik hoop dat een moderator je toch nog kan helpen.
Hoi SofieW,

Wat een verhaal, zeg! Vervelend dat je al zo lang op antwoord wacht. NS personeel zorgt normaliter inderdaad voor een taxi (die je niet hoeft voor te schieten), maar als ik je verhaal zo bekijk dan was er waarschijnlijk ook geen personeel meer aanwezig (behalve via de servicezuil). Fijn dat de Politie je hier verder mee geholpen heeft. Ik neem aan dat er door miscommunicatie jullie gevraagd is om de kosten te betalen. Of misschien was er een andere taxi die voor jullie besteld was?

Ik zoek het in ieder geval graag voor je uit. Kun je me je NAW-gegevens, geboortedatum en verzenddatum van de brief sturen? Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Hoi Sofie,

Ik zie inderdaad dat je in je mail stuurt dat je op 6 april de brief verstuurd hebt en dat mijn collega je gisteren als antwoord op je mail heeft laten weten dat er helaas een achterstand is. Ik ben nu voor je aan het navragen of je brief niet ontvangen is of dat hij nog in behandeling genomen moet worden. Ik kom er z.s.m. op terug. Heb je eventueel een foto van de taxibon gemaakt?
Hoi Sofie,

Ik zie inderdaad dat je in je mail stuurt dat je op 6 april de brief verstuurd hebt en dat mijn collega je gisteren als antwoord op je mail heeft laten weten dat er helaas een achterstand is. Ik ben nu voor je aan het navragen of je brief niet ontvangen is of dat hij nog in behandeling genomen moet worden. Ik kom er z.s.m. op terug. Heb je eventueel een foto van de taxibon gemaakt?

Oke, fijn! Ja die heb ik gemaakt. Deze zit ook bij de brief ingesloten. Ik zal het opnieuw sturen.
Hoi Sofie,

Het is voor nu in ieder geval niet nodig om het nog een keer op te sturen. Ik ben eerst nog aan het wachten op terugkoppeling. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
Oke, ik hoor het graag!
Update voor de meelezers: ik ben inmiddels met de case aan de slag gegaan en wacht op dit moment op de gegevens van haar vriendin (en toestemming van haar), omdat ook zij een brief gestuurd heeft hierover. Op deze manier kan ik het in één keer voor alletwee oplossen.
Update: Ik ben er via privéberichten bijna uit met Sofie zodat ik de uitbetaling kan doen.
Update: Ik en Sander hebben het inmiddels kunnen oplossen met Sofie 🙂
Reputatie 2
Mooi dat het na 5 maanden alsnog is opgelost 🙂
Door de vakantieperiode is het beantwoorden in dit topic wat later gekomen. Het probleem was al eerder opgelost. Excuses! De taxikosten zijn inmiddels vergoed 🙂
SophieW,
wat heeft u net en geduldig gehandeld!

Mijn compliment.

Wel is het jammer dat alleen NS van uw deugden heeft geprofiteerd en u zelf niet.

Hallo NS, 3 maanden terug stuurde ik mijn eerste brief naar 'Post Consument'. Hier kreeg ik geen antwoord op. Via de Twitter Helpdesk vertelde ze dat de brief onvindbaar was en vroegen of de brief opnieuw verstuurd kon worden. Poging 2 is een paar weken geleden verstuurd, echter weer geen antwoord..... Via de Twitter Helpdesk werd weer gezegd dat de brief onvindbaar is. Nu werd mij via Twitter geadviseerd om via een contactformulier mijn verhaal te doen. Maar het enige formulier dat ik kan vinden heeft te maken met de OV-Chipkaart en vertraging, maar daar gaat mijn verhaal niet over. We zijn nu 3 maanden later en ik wil graag geholpen worden.....

Reageer