Post oude bewoner

• 10 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Hallo NS, ik woon inmiddels 3 jaar op mijn huidige adres maar ik krijg nog steeds post van de vorige bewoner over het NS abonnement van deze mevrouw. Ik heb al post retour afzender gestuurd en jullie hier al over gemaild, toen kreeg ik de reactie dan alleen de bewoner zelf het adres kan wijzigen. Kunnen jullie hier iets aan doen? Bijvoorbeeld in jullie systeem zetten dat het adres onbekend is? Bedankt voor het antwoord

2 reacties

Hallo Clara.123 en welkom bij de NS Community,

Goed dat je dit terug heb gestuurd. Dit is ook het enige advies wat ik kan geven. Indien wij dit verwerken dan moet je geen post meer ontvangen. Ik had je graag geholpen, maar vanwege de privacy wetgeving mag ik geen gegevens van een ander inzien of wijzigen.
Een vergelijkbaar geval: bij onze verhuizing anderhalf jaar geleden zijn niet de adresgegevens van mijn vrouw, maar die van een echtpaar met dezelfde naam gewijzigd. Onze eigen post hebben we later nog kunnen regelen, maar we kregen toen al direct te horen dat de fout niet recht gezet kon worden zolang de betreffende klanten zelf geen contact opnamen. Sindsdien sturen we nu alle post netjes terug, maar dit heeft nooit enig effect gehad.

Ik snap dat er niet op verzoek van klant A zomaar wijzigingen gemaakt kunnen worden bij klant B, maar in dit geval is de wijziging bij klant B al eerder foutief door een NS-medewerker gemaakt en zou dit dus ongedaan moeten worden gemaakt.

Reageer