beantwoord

Postadres klopt niet

Nadat ik vorige week vrij onbeschoft contact heb gehad met een ns medewerker via de telefoon en ik niets meer vernomen heb probeer ik het maar hier.

Ik ben in Oktober verhuisd en ik heb online netjes mijn nieuwe adres doorgegeven. Helaas kwam zowel in januari het bericht van mijn abbo verlenging als afgelopen maand een brief over de app en assistentieverlening aan bij mijn oude adres.
Ik heb gebeld met de.klantenservice en die mevrouw heeft in de 2 systemen gecheckt maar in beide stond mijn nieuwe adres vermeld. Haar conclusie was dat post dus ook op mijn nieuwe adres aan komt. Ik vertelde dat ik daar dus over belde want dat gebeurd dus niet. Mijn post komt op het oude adres aan. Nou dat kon niet. Ik werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Ik zei dat ik eiste dat er een onderzoek ingesteld werd naar dit euvel. Nou dat kon niet ik moest assistentie maar bellen en daar kijken of het goed stond. Dat heb ik gedaan. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan bij de assistentie lijn zei ook zij dat het in beide systemen goed staat weer gegeven. Nogmaals vroeg ik om een onderzoek. Deze aardige damen zou dit doorzetten naar iemand die er wat mee kon en ik vroeg of ik daar een bevestiging van kon krijgen. Zij kon zelf geen mail sturen maar zou deze meneer vragen mij een mail te.sturen

Ondertussen ben ik een ruime week verder en heb ik helemaal niets meer gehoord. Slechte service want is er nu serieus een onderzoek gaande hoe dit kon of ben ik afgewimpeld? Ik wil graag weten,nog steeds, waarom ik niet zelf mijn post krijg maar iemand anders...help..
icon

Beste antwoord door Ben NS 21 juni 2018, 17:08

Voor de meelezers:
Ik heb inmiddels via privéberichten contact gehad met Ashena, en we hebben ervoor gezorgd dat haar nieuwe adres correct in ons systeem staat zodat zij geen post meer van ons op haar oude adres zal ontvangen.
Bekijk origineel

19 reacties

Staat bij MijnNS nog misschien uw oude adres?
Staat bij MijnNS nog misschien uw oude adres?
Nee, zowel online als in beide systemen van NS staat mijn nieuwe adres. En toch ontvang ik nog post op mijn oude adres. Die heel netjes door de nieuwe bewoners aan mijn ex buren wordt gegeven die het mij brengen. Ik wordt er een beetje moe van plus dat het ook nog eens persoonlijk is.
Heel bijzonder allemaal. Vreemd dat dit niet gelijk door een moderator is opgepakt!
Reputatie 5
Hallo Ashena, en welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat je contact met onze Klantenservice niet naar tevredenheid is verlopen, en dat je adres nog niet juist gewijzigd lijkt te zijn.
Ik ga graag voor je nakijken wat ik hierover kan vinden, en wat ik kan doen om het euvel wél te verhelpen.

Zou je mij een privébericht willen sturen (dat kun je doen door op mijn naam te klikken, en vervolgens op 'stuur bericht') met daarin het volgende: je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode & huisnummer (van het oude én het nieuwe adres) en e-mailadres? Dan ga ik ermee aan de slag.
Reputatie 5
Voor de meelezers:
Ik heb inmiddels via privéberichten contact gehad met Ashena, en we hebben ervoor gezorgd dat haar nieuwe adres correct in ons systeem staat zodat zij geen post meer van ons op haar oude adres zal ontvangen.
Reputatie 7
Badge +3
Dus er stond in een 3e(?) systeem ofzo toch nog het oude adres?
Er gebeuren wel hele rare dingen.

Ik mag toch hopen dat NS dit eens serieus onderzoekt, want het is in feite onmogelijk als het adres goed staat in beide systemen.

Mensen krijgen ook soms andere gegevens te zien bij MIjn NS
Reputatie 5
We hebben ervoor gezorgd dat alleen het nieuwe adres in ons systeem staat. Het zou dus niet meer voor moeten kunnen komen dat er post namens ons op het oude adres bezorgd wordt. Mocht dit nu wel gebeuren, dan kunnen we in dat geval gaan onderzoeken wat er mis is gegaan.
Het was al gebeurd, dan zou ik het nu al onderzoeken hoe het gebeurt is.
Ik ben sceptisch .. in beide systemen stond mijn nieuwe adres al volgens klantenservice... dus volgens mij is er niet veel veranderd maar de tijd zal het leren. Ik wacht rustig af op een nieuw poststuk van NS en waar dat beland...
Misschien kan de NS toch nog toelichten wat er fout ging?
Ik heb goed en slecht nieuws:
Het goede nieuws is dat mijn post van NS niet meer op mijn oude adres wordt bezorgd.

Het slechte nieuws is dat ik het ook niet op mijn nieuwe adres krijg 😂

Schijnbaar ben ik nu helemaal verdwenen uit het systeem?
We hebben ervoor gezorgd dat alleen het nieuwe adres in ons systeem staat. Het zou dus niet meer voor moeten kunnen komen dat er post namens ons op het oude adres bezorgd wordt. Mocht dit nu wel gebeuren, dan kunnen we in dat geval gaan onderzoeken wat er mis is gegaan.
Potverdorie zeg 😞 Ik heb Ben even gevraagd of hij nog even met je mee wil kijken aangezien hij al over je gegevens beschikt 🙂 Ben is morgen weer actief op het forum. Hopelijk is het zonder al teveel gedoe weer opgelost 😃
Misschien kan de NS toch nog toelichten wat er fout ging?
Reputatie 5
Hi Ashena,

Wat vervelend dat het nu nog steeds niet in orde lijkt te zijn! Je staat in ieder geval nog gewoon in ons systeem hoor.
Om wat voor post gaat het die je niet hebt ontvangen?

Mocht je het een en ander niet hier in dit topic willen sturen, maar liever via een privébericht, dan mag dat 🙂!
Ik had geen bericht van een nieuw bericht hier gekregen

In dit geval gaat 't om het magazine Spoor. Mn moeder krijgt m netjes. Maar ik niet en Op vorig adres ook niet
Reputatie 5
Dan weet ik al waar dit aan ligt, Ashena! We hebben namelijk, naar aanleiding van dit topic, de verzending alle reclame en dergelijke (waaronder dus ook SPOOR) 'uitgezet'.
Zal ik het blad alsnog naar je toesturen 🙂?
Die van afgelopen keer hoe ik niet na gestuurd te krijgen. Maar ik zou hem in toekomst wel graag weer krijgen. Op mn goede adres 😂
Reputatie 5
Dan ga ik dat in ieder geval voor je in orde maken!

Reageer