beantwoord

printen eticket

• 14 december 2017
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

kan na ruim een uur nog mijn reeds betaalde eticket (Seizoenkaart a 33€) niet printen
is er een storing-
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 14 december 2017, 20:28

Welkom op het NS Serviceforum zuni. Na een uur moet je normaal gesproken een mail van oNS hebben ontvangen. Er is bij mij geen storing bekend. Je kan het beste even een privébericht naar de klantenservice sturen via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Doe dit met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres waarop je besteld hebt. Dan zal het vanavond allemaal nagekeken worden en zal de bestelling opnieuw verstuurd worden.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het NS Serviceforum zuni. Na een uur moet je normaal gesproken een mail van oNS hebben ontvangen. Er is bij mij geen storing bekend. Je kan het beste even een privébericht naar de klantenservice sturen via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Doe dit met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres waarop je besteld hebt. Dan zal het vanavond allemaal nagekeken worden en zal de bestelling opnieuw verstuurd worden.

HEB INMIDDELS AL EEN MELDING OP FACEBOOK GEDAAN Ordernummer: verwijderd door moderator

IK WACHT HET AF DANK VOR JE BERICHT:)
Top! Laat je weten of het goed komt?

Ps: Ik heb je ordernummer weggehaald, we willen niet dat iemand er eventueel misbruik van maakt. Realiseer je dat dit een openbaar forum is.
Top! Laat je weten of het goed komt?

Ps: Ik heb je ordernummer weggehaald, we willen niet dat iemand er eventueel misbruik van maakt. Realiseer je dat dit een openbaar forum is.

ik blijf checken en meld zodra het gelukt is
Hallo Ik kan nu nog steeds mijn ticket niet printen, willen jullie nogmaals de gegevens checken???
Wij kunnen niet de berichten die je via Twitter (DM) of Facebook (Messenger) verstuurt voor je beantwoorden. Omdat ze meestal binnen een uur reageren ga ik ervanuit dat je inmiddels een reactie hebt mogen ontvangen, klopt dat?
heb inmiddels voor 1 van de 3tickets (seizoenticket) een aparte toegangscode gehad
en neem aan (##) dat ik de twee overige tzt ook zal kunnen ophalen.........
vr gr

Reageer