beantwoord

Probleem met Skype met het bellen naar het klanten contact centrum (telefoon)

• 26 september 2018
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hallo,

Bij deze wil ik aangeven dat Skype niet goed overweg kan met het telefonische nummer van het klanten contact centrum. Er wordt in het menu gevraagd om een getal in te toetsen. Deze functionaliteit bestaat in Skype, maar het signaal wordt helaas niet doorgegeven waardoor er geen keuze gemaakt kan worden in het menu.

Allicht iets voor de ontwikkelaars om dit probleem op te lossen?

Groeten, Jochgem

PS: dit overkwam mij nadat ik wilde bellen over mijn verloren telefoon. Ik ben daarmee helaas afhankelijk geworden van Skype en dit forum.
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 september 2018, 14:15

Hi Jochgem. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je onze Klantenservice niet kan bereiken via Skype. Ik ben bang dat wij weinig verandering kunnen aanbrengen in de werking van Skype. Wellicht gebruikt Skype een andere vorm van toetsherkenning. Overigens kan je onze Klantenservice ook bereiken via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Jochgem. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je onze Klantenservice niet kan bereiken via Skype. Ik ben bang dat wij weinig verandering kunnen aanbrengen in de werking van Skype. Wellicht gebruikt Skype een andere vorm van toetsherkenning. Overigens kan je onze Klantenservice ook bereiken via Twitter, Facebook of Live Chat 🙂.

Reageer