beantwoord

procedure klacht


Waarom is er in de NS app geen mogelijkheid om een klacht in te dienen? Ik heb deze in elk geval niet kunnen vinden?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 november 2015, 15:35

De app is vooral gemaakt voor het opzoeken van (actuele) reisinformatie. Ook kun je binnen de app-omgeving de druktemelder gebruiken voor een (te) volle of juist rustige trein. Verder vind je in de app vooral een stukje service terug (OV-Fiets, treinradar e.d.). Het indienen van een klacht past niet goed bij de bedoeling van de applicatie. Dat wil niet zeggen dat wij wegduiken voor een mindere ervaring. Je mag het bijvoorbeeld hier op het forum delen, zoals je ziet zijn we hier aanwezig. Je mag mij ook een privébericht sturen of contact opnemen met NS Klantenservice via o.a. telefoon (030-751 51 55), twitter en live chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Inge. Wil je een klacht indienen over de app zelf?

Via 'Klantenservice' kun je naar 'vragen over de app?', waar je feedback kunt geven.

Heb je hier iets aan?
Nou, de app zelf is prima, echter een mogelijkheid om een klacht achter te laten mbt NS ontbreekt.
De app is vooral gemaakt voor het opzoeken van (actuele) reisinformatie. Ook kun je binnen de app-omgeving de druktemelder gebruiken voor een (te) volle of juist rustige trein. Verder vind je in de app vooral een stukje service terug (OV-Fiets, treinradar e.d.). Het indienen van een klacht past niet goed bij de bedoeling van de applicatie. Dat wil niet zeggen dat wij wegduiken voor een mindere ervaring. Je mag het bijvoorbeeld hier op het forum delen, zoals je ziet zijn we hier aanwezig. Je mag mij ook een privébericht sturen of contact opnemen met NS Klantenservice via o.a. telefoon (030-751 51 55), twitter en live chat.

Reageer