beantwoord

Profielinformatie wijzigen

• 29 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 180 Bekeken

Onder mijn profielnaam staat Op het goede spoor. Dit is niet door mij bepaald en daarom voelt het niet goed. Waarom kan ik dat niet zelf wijzigen? Dat lijkt me handig voor mezelf en efficiënt voor jullie.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 augustus 2017, 11:40

Hallo RobVisser en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat je het goede antwoord al hebt ontvangen: het is een beloning die wij je geven n.a.v. het beginnen op het forum. Als nieuwe gebruiker krijg je deze titel, omdat je al 1 topic geopend hebt. Dit is inderdaad uit te zetten, zoals hierboven vermeld, bij de 'Algemene Instellingen' van jouw profiel.
Bekijk origineel

11 reacties

Fijn dat u reageert, maar ik begrijp dit niet.
Hoe kan ik het duidelijker maken? Hebt u nog een vraag aan de hand waarvan ik mijn mening kan toelichten?

Het was een reactie op het volgende:

sz1rnbegjyx2v schreef:

Zou ik mogen weten waarom u dat efficient voor NS lijkt, ik ben geinteresseerd.
Het is efficient omdat ik nu om hulp moet vragen bij het wijzigen, waardoor het tijd kost die NS m.i. beter had kunnen besteden aan reizigers die vragen hebben die ze niet zelf kunnen oplossen (zoals bij storingen of vermiste voorwerpen). Het is logisch dat de eigenaar van een profiel dit geheel naar eigen inzicht kan
...
"Nee" komt te staan bij "Toon uw gebruikerstitel", klik op "Sla wijzigingen op".
Klaar is Kees!

Dit was uw reactie nog voor deze reactie.

Inmiddels begrijp ik u.

Inmiddels stond in mijn gebruikerstitel Sprinter, ... De aanwijzingen om hem helemaal weg te halen (waarvoor dank) heb ik nu toegepast.
Graag gedaan.

Nu staat uw reactie "inline" en is cursief en dat leest voor mij en wellicht anderen niet makkelijk.

IK begrijp wat u bedoelt. Ik moet dit nog even ontdekken. Vergeleken met andere forums is dit forum qua navigatie en gebruiksvriendelijikheid voor mij wat ongemakkelijk.

Ja, wat ongemakkelijk zie ik zelfs als af en toe behoorlijk ongemakkelijk en vermoeiend qua manier van gebruik...:P
Het is efficient omdat ik nu om hulp moet vragen bij het wijzigen, waardoor het tijd kost die NS m.i. beter had kunnen besteden aan reizigers die vragen hebben die ze niet zelf kunnen oplossen (zoals bij storingen of vermiste voorwerpen). Het is logisch dat de eigenaar van een profiel dit geheel naar eigen inzicht kan inrichten. U zegt dat het een 'beloning' is, maar ik zou niet weten waarvoor en ik ervaar het zelf als heel erg hinderlijk en niet erg slim.

Ik ervaar het ook als hinderlijk dat het niet aan te passen is.

Als een nieuwe fiets aanloopt en de fietsenmaker zegt 'dit is een beloning voor uw trouwe klandizie', dan is het nog even afwachten hoe trouw die klandizie zal blijven.
Grappig!!! hier moet ik om lachen :D

Indien in de toekomst makkelijk voor u mogelijk, zou u dan uw reactie na dat wat u citeert achter [ / quote ] willen plaatsen? (haal de spaties tussen [ en ] weg als u dit gebruikt maar dat moest ik hier typen omdat het forum anders [ / quote ] niet toont)

Nu staat uw reactie "inline" en is cursief en dat leest voor mij en wellicht anderen niet makkelijk.

IK begrijp wat u bedoelt. Ik moet dit nog even ontdekken. Vergeleken met andere forums is dit forum qua navigatie en gebruiksvriendelijikheid voor mij wat ongemakkelijk.
Hoe kan ik het duidelijker maken? Hebt u nog een vraag aan de hand waarvan ik mijn mening kan toelichten?

Inmiddels stond in mijn gebruikerstitel Sprinter, wat ook niet bij mij past. De aanwijzingen om hem helemaal weg te halen (waarvoor dank) heb ik nu toegepast.
Dat laatste komt omdat je niet de hele tekst kan zien bij een quote, ... Omdat het reactieveld te klein is?
Dat laatste komt omdat je niet de hele tekst kan zien bij een quote, waardoor jij denkt dat je het goed doet, maar in werkelijkheid ben je midden in de quote aan het tikken.

Zelfs mij overkomt dat nog.
Het is efficient omdat ik nu om hulp moet vragen bij het wijzigen, waardoor het tijd kost die NS m.i. beter had kunnen besteden aan reizigers die vragen hebben die ze niet zelf kunnen oplossen (zoals bij storingen of vermiste voorwerpen). Het is logisch dat de eigenaar van een profiel dit geheel naar eigen inzicht kan inrichten. U zegt dat het een 'beloning' is, maar ik zou niet weten waarvoor en ik ervaar het zelf als heel erg hinderlijk en niet erg slim.

Ik ervaar het ook als hinderlijk dat het niet aan te passen is.

Als een nieuwe fiets aanloopt en de fietsenmaker zegt 'dit is een beloning voor uw trouwe klandizie', dan is het nog even afwachten hoe trouw die klandizie zal blijven.
Grappig!!! hier moet ik om lachen :D

Indien in de toekomst makkelijk voor u mogelijk, zou u dan uw reactie na dat wat u citeert achter [ / quote ] willen plaatsen? (haal de spaties tussen [ en ] weg als u dit gebruikt maar dat moest ik hier typen omdat het forum anders [ / quote ] niet toont)

Als een nieuwe fiets aanloopt en de fietsenmaker zegt 'dit is een beloning voor uw trouwe klandizie', dan is het nog even afwachten hoe trouw die klandizie zal blijven. Een beetje empathie voor de reiziger en hun behoefte aan keuzevrijheid, doet wellicht ogen openen.

Wat niet wegneemt dat de meeste NS'ers met goede intenties werken, alleen soms kan het iets slimmer.

Vervelend dat het u niet goed aanvoelt, het is een door NS bedachte invoer om u te belonen en zo te betrekken bij het forum: naarmate u meer bijdrages plaatst en vragen van andere forumgebruikers beantwoord krijgt u weer een andere ludieke titel die aan zou moeten geven dat u in de railwereld "beter" wordt, en naar mate u uzelf nog meer inzet krijgt u weer een andere titel.

Het is denk ik niet iets wat NS snel zal wijzigen maar dat laat ik verder bij NS, fijne nacht!
==============
Latere bewerking: jeetje, ik vergeet helemaal dat als u het niet leuk vindt u deze titel uit kunt zetten!
U klikt rechtsbovenin in uw venster op "Mijn profiel", dan onder "Instellingen" op "Algemene instellingen". Klik zodat de bol in "Nee" komt te staan bij "Toon uw gebruikerstitel", klik op "Sla wijzigingen op".
Klaar is Kees!

Vervelend dat het u niet goed aanvoelt, het is een door NS bedachte invoer om u te belonen en zo te betrekken bij het forum: naarmate u meer bijdrages plaatst en vragen van andere forumgebruikers beantwoord krijgt u weer een andere ludieke titel die aan zou moeten geven dat u in de railwereld "beter" wordt, en naar mate u uzelf nog meer inzet krijgt u weer een andere titel.

Dank voor uw reactie. Als NS dat niet gaat veranderen, dan is het gevolg dat ik me op dit forum niet zal thuis voelen. Dat signaal heb ik dan in elk geval gegeven (en ik denk dat velen het zo zullen ervaren). Wellicht dat NS er ooit iets mee doet, ik hoop spoedig. Succes allen op dit forum.

Het is denk ik niet iets wat NS snel zal wijzigen maar dat laat ik verder bij NS, fijne nacht!
==============
Latere bewerking: jeetje, ik vergeet helemaal dat als u het niet leuk vindt u deze titel uit kunt zetten!
U klikt rechtsbovenin in uw venster op "Mijn profiel", dan onder "Instellingen" op "Algemene instellingen". Klik zodat de bol in "Nee" komt te staan bij "Toon uw gebruikerstitel", klik op "Sla wijzigingen op".
Klaar is Kees!
Reputatie 7
Hallo RobVisser en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat je het goede antwoord al hebt ontvangen: het is een beloning die wij je geven n.a.v. het beginnen op het forum. Als nieuwe gebruiker krijg je deze titel, omdat je al 1 topic geopend hebt. Dit is inderdaad uit te zetten, zoals hierboven vermeld, bij de 'Algemene Instellingen' van jouw profiel.

==============
Klaar is Kees!

Reageer