beantwoord

Railrunner vergeteb

• 22 december 2018
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Hai, ik ben vandaag met 2 kinderen onder de 12 jaar van Rotterdam Alexander naar Utrecht CS gereisd. Ik ben helemaal vergeten dat zij voor 2,50 kunnen reizen. Nu heb ik voor 2 kinderen het volledige tarief betaald, voor een retour. Is er een mogelijkheid om het geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 23 december 2018, 11:14

Welkom bij onze NS Community, Anneli!

Je kunt hiervoor inderdaad contact opnemen met onze klantenservice. Ook als je kinderen niet met een persoonlijk vervoerbewijs hebben gereisd. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Ben je ook op de hoogte van ons Kids Vrij abonnement? Hiermee kunnen kinderen onder de 12 gratis reizen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Anneli!

Je kunt hiervoor inderdaad contact opnemen met onze klantenservice. Ook als je kinderen niet met een persoonlijk vervoerbewijs hebben gereisd. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Ben je ook op de hoogte van ons Kids Vrij abonnement? Hiermee kunnen kinderen onder de 12 gratis reizen 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Mocht je voor de kinderen een e-ticket hebben aangeschaft dan zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice mits naam (en geboortedatum) van de kinderen zijn ingevuld. Dat kan ook als de kinderen op hun persoonlijke OV-kaart hebben gereisd. Hebben zij op een los kaartje uit de automaat of op een anonieme kaart gereisd, dan is niet aan te tonen wie er met die vervoersbewijzen hebben gereisd en zal de klantenservice niets voor je kunnen betekenen.
Reputatie 4
Als het op een persoonlijke OV-chipkaart gebeurd is zou je het kunnen proberen bij de klantenservice, maar als het een los kaartje of een anonieme chipkaart was geef ik je weinig kans. Dan kan het namelijk iedereen geweest zijn die gereisd heeft.

Reageer