beantwoord

Reactie op E-mail naar NS duurt erg lang

• 10 januari 2017
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Beste,

Is het normaal dat er nog geen reactie is op mijn mail die verzonden is op 29-11-2016? Ik vind het nu wel erg lang duren, kunnen jullie een indicatie geven van hoe lang ik er nog op moet wachten? Ik heb op 04-12-2016 een mail terug gekregen dat het momenteel erg druk is bij de klantenservice en dat mijn mail niet binnen 5 werkdagen kan worden beantwoord, maar anderhalve maand?..

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Annewil NS 10 januari 2017, 21:56

Hallo RobinJans, welkom op het NS Serviceforum,

Ik kan me voorstellen dat je graag antwoord wilt op je e-mail. Wat is het onderwerp waarover je gemaild hebt? Dan kan ik je zeggen wat de verwachte reactietijd is. Er is momenteel een achterstand in het beantwoorden van e-mails. Mails betreffende claims of betalingen hebben de grootste achterstand. Misschien kan ik je helpen en kun je je vraag op het forum stellen? Mocht je dat niet willen of het te privacygevoelig zijn dan wil ik je toch vragen nog even geduld te hebben.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo RobinJans, welkom op het NS Serviceforum,

Ik kan me voorstellen dat je graag antwoord wilt op je e-mail. Wat is het onderwerp waarover je gemaild hebt? Dan kan ik je zeggen wat de verwachte reactietijd is. Er is momenteel een achterstand in het beantwoorden van e-mails. Mails betreffende claims of betalingen hebben de grootste achterstand. Misschien kan ik je helpen en kun je je vraag op het forum stellen? Mocht je dat niet willen of het te privacygevoelig zijn dan wil ik je toch vragen nog even geduld te hebben.
De huidige wachttijd op emails m.b.t. claims zoals Geld Terug Bij Vertraging is al 12 weken. Dus 1,5 maand valt nog best mee 😞
Beste Annewil en marv87,

Allereerst bedankt voor jullie reacties! - Het gaat om een klacht van persoonlijke aard omtrent het missen van een belangrijk tentamen door bijna 3 uur reistijd (en ja ik ben ├ęcht op tijd vertrokken 😛 - reistijd normaal 75 min ). Uit jullie reactie kan ik opmaken dat jullie er niet meer van opkijken dat ik nog maar "slechts" 1,5 maand zit te wachten 😛. Maar ik zal heel geduldig zijn.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Reageer