beantwoord

referentie nummer uploaden foto werkt niet

• 20 juli 2019
  • 9 reacties
  • 314 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Goedendag heb mail gekregen om foto te uploaden voor mijn ns kaart met verkeerde link . Heb op internet gezocht voor andere link waar ik mijn kaartnummer en referentie in kan voeren daar geeft hij aan dat het referentie nummer niet geldig is. Heb gebeld naar klantenservice van ns die verteld me in moelijk Nederlands wat half te verstaan is dat ik een nieuwe kaart moet bestellen. Vind vreemd dat ik zoiets moet doen terwijl de ns mij de verkeerde gegevens stuur per email .
icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 juli 2019, 16:54

Hallo Stavi, welkom op de NS Community!

Via ns.nl/pasfotoupload lukt het niet? Wanneer heb je die mail gekregen dan? Ben je nog niet te laat met het versturen van de foto? Als je via onze klantenservice (Twitter, Facebook of chat) contact opneemt, dan kunnen mijn collega's je vast verder helpen!
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Stavi, welkom op de NS Community!

Via ns.nl/pasfotoupload lukt het niet? Wanneer heb je die mail gekregen dan? Ben je nog niet te laat met het versturen van de foto? Als je via onze klantenservice (Twitter, Facebook of chat) contact opneemt, dan kunnen mijn collega's je vast verder helpen!
Hoi Maxime heb die link gedaan daar werkt het niet heb mail vorige week gehad heb tijd tot 4 augustus om foto te uploaden . Heb nogmaals klantenservice gebeld en die zegt rustig dat ik nieuwe kaart moet bestellen en dat ik het geld voor nieuwe kaart weer terug moet vragen .
Oh, wat raar. Als het via ons niet wil dan kan het inderdaad vanaf 6 weken voordat de kaart verloopt via: https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-of-beeindigen/wat-te-doen-met-een-bijna-verlopen-kaart.htm. Als je een doorlopend abonnement hebt bij ons, dan vergoeden we inderdaad graag de kosten van de kaartvernieuwing.
Beste Maxime

We hebben het hier volgens mij over stukje service verlening van uit de NS naar mij toe.

Ik heb een ns dal uren kaart en er is net voor een jaar een bedrag afgeschreven. Vorige week zondag had ik al contact gehad met de afdelingklantenservice, toen is er mij aangegevendat er een storingwas. En Nu moet IK omdat een link NIET werkt zelf een nieuwe ov kaart gaan aanvragen , het geen mij geld kost wat wel door julliewordt vergoed, dan moet ik zelf het geld gaan terug vragen. Niet mijn fout

Daarnaast heb ik al telefonischcontact gehad met een medewerkster van de afdeling klantenservice, alleen was deze zo slecht te verstaan door haar accent. Ze zou mij een nieuwe link toe sturen welke ik tot op heden nog niet heb ontvangen, dus échte service vindt ik het niet.

Dus ik zou het fijn vinden als de juiste link met nogmaals gemaild zou worden zodat ik de fotokan uploaden zonder dat ik alles opnieuw moet gaan aanvragen.

Ik hoorhet graag hoe we dit gaan oplossen.
Badge +3
Oh, wat raar.
Ik lig dubbel. Dit probleem (kaartvernieuwing lukt niet) speelt al een week bijna en is voor jou 'raar'?

Uitwijken naar nieuwe kaart bestellen (€ 7,50) via TLS/OV-chipkaart en dan de kosten terug is weliswaar een optie, maar niet netjes NS!

Bovendien is het nog maar de vraag of al je abonnementen/producten op de nieuwe kaart staan. Plus soms nog gedoe of je de nieuwe kaart aan je Mijn NS kunt koppelen (e-mail adres klopt niet, is van iemand anders)...

Bij mij ging het overigens wel goed in december 2018. De nieuwe kaart ruim 5 weken voor het verlopen van de oude in de bus en was ook automatisch al gekoppeld aan Mijn NS.
Hoi Stavi, sorry voor de late reactie. Wat voor foutmelding krijg je precies als je jouw code invult op ns.nl/pasfotoupload?
@Laura NS
Zie ook hier en hier.
Hebben jullie geen plek waar jullie dit soort actuele fouten delen, het komt nu niet erg professioneel over.
Ik snap dat je er zo over denkt, nieuwhier. Echter kan het op meer dan 1 manier fout gaan. Ik mag hier geen aannames in maken. Elke foutmelding heeft zijn eigen werkwijze. Hoe meer ik weet, hoe beter ik het kan gaan uitzoeken.
Sorry, maar ik begrijp echt niet hoe het kan dat iemand die een probleem meldt dat bij jullie bekend zou moeten zijn inmiddels met drie NS-medewerkers contact heeft gehad maar nog geen stap verder is.

Reageer